今日6:30起身~跟住即刻做功課同溫書~因為今日測經濟~好慘~睇都係唔識嫁啦~上英文堂班人仲勁(C組)~好似開party咁~個死人阿sir唔理嫁~有D人聽MP3、有D直情成包薯片放係櫃筒到食~買埋D綠茶返去上堂飲~有個仲豬~成粒珍寶珠放落口~鬼唔知 佢食緊糖咩~放學仲慘~要MATHS補課~成5:00先走得~返到屋企都5:10~開定部腦~跟住去睇電視~跟住打俾阿BE佢地~阿BE話食緊飯~等食完先做~等到7:30到我食飯~食到9:15~打比佢地~佢地先過嚟~跟住肥喬6到10:15走左~跟住繼續6~唉.........阿BE6極都6錯~6到11:10~终於完成我地個部份~差肥喬嘅部份~6完就可以燒碟~跟住就可以交啦~萬歲!!!!!~跟住11:15落街同肥喬佢地食宵夜~食完宵夜行左一陣沙灘~返到屋企已經12:35分~即刻打啦~打完就瞓啦~
|