Love Myself
很久之前,我是有寫網上日記的.後來發覺寫blog沒什麼意思,因為網上寫的東西不能太真.不過,考完A-Level 後,跟自己的同學都各散東西.或者,當他們閒時上一上自己的blog,看到有更新,最起碼知道我還尚在人間.哈哈...
HMalison
暱稱: HMalison
性別: 女
國家: 香港
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
享受孤獨
奸得來要有品
3月
反情人節?
not fair
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Gigi
Kai Lai
Yanki
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 41
今日人氣: 15
累積人氣: 1757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 7 日  星期四   雨天


我想... 分類: 未分類

  忽然, 現在的錢對於我來說, 真的沒有什麼意思.

  又或者說,現在的錢不足夠去達成自己的夢想, 遠遠不及.

  現在, 我想要的, 不是那零碎的銅錢, 而是......

  Maslow 實在有點不切現實,我現在基本生活未能滿足,但與此同時,我都想去達成自己的夢想.如果現在我身懷二十萬,我肯定會做生意,然後利用滾雪球的原理去擴大業務.哈哈!!我正在做夢呢!不過,無論如何,將來成為bloodsucker ,我是做定的!最起碼不用為兩餐日奔夜跑.

 如果不是為了它,他也不會選擇返回學來讀書.大家捱多四年吧,一切都會光明起來的!

 ’喂!喂!喂!今日第一日返學,比心機啊!

 

 






訪客留言 (返回 HMalison 的日誌)


yanki 於 2006-09-08 11:49 PM 發表:
而家咩都要錢,
考試局掠你錢,
去補習又要錢,
食飯搭車咩都講錢,
我地而家做呢o的野,
去補習,jupas,問問問,上網睇,
都係為將來好過o的,
咩都係用錢去買將來,
好聽o的係投資,
"錢",好想要好多,自問係易滿足o既人,
我真係好需要好多錢,
有多o的錢,煩惱都無咁多,
唔使因為補習貴,唔敢補多科,
做咩都就住就住.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

依家先9月,0的事慢慢來啦
凡事總有上天的安排,唔好比自己咁大pressure
我地係同路人來嫁ma~~
凡事都有好的一面!
Posted at 2006-09-12 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C雅 於 2006-09-08 03:49 PM 發表:
羊咩!!你最近點呀??
係呀~~我都覺得自己d $$唔係好夠....
之前仲因為grant and loan個問題煩左好耐...
but船到bridge頭自然直,
你要+油呀!!!得閒出來飲茶啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你近來又點啊?
功課忙唔忙?
你要比心機啊∼∼

Posted at 2006-09-12 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]