Love Myself
很久之前,我是有寫網上日記的.後來發覺寫blog沒什麼意思,因為網上寫的東西不能太真.不過,考完A-Level 後,跟自己的同學都各散東西.或者,當他們閒時上一上自己的blog,看到有更新,最起碼知道我還尚在人間.哈哈...
HMalison
暱稱: HMalison
性別: 女
國家: 香港
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
享受孤獨
奸得來要有品
3月
反情人節?
not fair
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Gigi
Kai Lai
Yanki
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 41
今日人氣: 2
累積人氣: 1711
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


3月 分類: 未分類

踏入三月,事情很快開始,亦很快結束.

我什麼都不怕,只希望不要再失眠.






訪客留言 (返回 HMalison 的日誌)


C雅 於 2007-03-05 01:41 AM 發表:
羊咩,你同其他姊妹都要努力呀!!
我相信你地係得既!!
記住唔好比太大壓力自己,
放鬆D個人,相信自己,考試時最緊要既唔係識幾多,而係有充足既睡眠同良好既心理狀態,到時遇到D較難既題目都可以作出最佳既對策..記住眾人皆醉你獨醒..唔好比D衰題目陰到,咁就VERY GOOD!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,放心吧!
我相信我們一定可以!一定可以的!
Posted at 2007-03-06 09:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]