Love Myself
很久之前,我是有寫網上日記的.後來發覺寫blog沒什麼意思,因為網上寫的東西不能太真.不過,考完A-Level 後,跟自己的同學都各散東西.或者,當他們閒時上一上自己的blog,看到有更新,最起碼知道我還尚在人間.哈哈...
HMalison
暱稱: HMalison
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
享受孤獨
奸得來要有品
3月
反情人節?
not fair
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Gigi
Kai Lai
Yanki
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 41
今日人氣: 18
累積人氣: 1727
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


愛上煮食!! 分類: 未分類

   突然愛上了煮食,可能自己的空閒時間多,上星期做了大菜糕,我覺得仍有進步的空開,不過細佬已把它們消滅了!  上星期日,與細佬買了材料做芒果芝士蛋糕, 不是賣花讚花香,這個 cheese cake 實在太好味了,不過芒果好像少了點.晚上,煮了茶薰雞,這是在電視跟周中師傅學的,簡單易煮,實在是一級推介. 哈哈!!我禁不住對他自吹自擂,Pratice makes perfect!!!

  昨天是私人補習出糧的日子,那位家長很nice, 她竟然送了Tiffany 頸鏈給我為聖誕禮物.本以為盒子裹的東西是糖果,但離開後把它打開,才發現是項鍊,實在驚訝!!再驚訝的是,回家後發覺她竟然給多了我150元,於是立刻打電話告之,她還反覆地對我說要計清楚是否多了才好.哈哈!!那當然啦!

 昨晚睡後,又給他的電話嘈醒了〔死佬,你同Terrance 又去浦?!}不過,跟 Mum 談了一會兒,哈哈∼∼我又在自吹自擂,對她說我的cheese cake tastes very good!! 下次我會整給他們品嚐的.






訪客留言 (返回 HMalison 的日誌)


C雅 於 2006-12-23 08:29 PM 發表:
PS...講到依樣野,我諗我係最差既一個...我暫時無一樣野係識煮/煮得可以落口既....除左學識左cook rice=.=...我智係最多/最大進步空間既一個.ok~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我地唔係無potential, 不過係懶jei~~~
你有個豬b 大師傅,唔識煮野食都一世唔使憂啦∼∼哈哈
Posted at 2006-12-31 10:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C雅 於 2006-12-23 08:25 PM 發表:
wow~~有機會既話,我都想試下^^
實在太好喇!!Merry Christmas~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Merry Christmas and Happy New Year!!
Posted at 2006-12-31 10:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanki 於 2006-12-20 08:20 PM 發表:
你o既進步真係好快,
睇黎我同思雅要加把勁!!!
到現時為止,我係一樣食物未試過整得好味 :s
除左煮公仔noodles同炒飯呢o的簡單......
係時侯要跟你學兩手.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我想下次整多次cheese cake
可以改良下...
整好比你試下!!!
上網可以找到很多食譜,其實我想整好多野,不過就懶囉!
Posted at 2006-12-31 10:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]