當初的我你太多..盼 望 再 說 {清 楚}*


GotCursors.com
 
 
HOKEI

暱稱: CHEUNG*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2006-08-29
2006-08-27
2006-08-26
2006-08-25
2006-08-24


fd*



fd留言*

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


6月23*

 今日如上   ..  大 家一齊 番學  ..=] 今日冇左牙姍   ..!|] 

之後 番到去 .. *   同啤啤 番左課 室    .. 頂   !   冇 冷氣 開   ..

( 宜 + 咩野天氣牙   ..*   學校 真係     .. .. .. ... .  冇 眼 S E E !       .. 

之後 出 去 搵 佢 地      ,  ..   俾 番D野牙洲洲 .. =]  THZ!    ..  

之後冇幾奈就 盟考 []拉!    ..  今日考地理  ..   吾知點做牙  ..  * 

之後好啋啤啤話我知   ..YA!    =]    抄左三題冇抄到  ..  俾人見到 !]| 

之後過左一間就走得[]拉!   ..  本身諗住番屋企架   .. 

後同左佢地去玩   ..  佢地整野食  ..之後BUY左  ..!?  

係啤啤屋企樓下坐左一間  ..係到玩  ..   超悶!     ..

之後上左啤啤屋企   ..佢屋企冇人   ..   之後就整野食   .. 

我同牙翁 ..牙咩 ,,啤啤 係到影相   ..超ON9  ..   幾好玩牙  ..

之後食野    ..食完   *之後我去玩肥囡!    ..   佢肥左好多牙     ..

大大個 =] 但係好得2   ..  []合哈!           ..  !?  

之後HELP佢換D野食甘 []拉!      ..    *  之後同佢地影相  ..  

 !=] 12點幾我就去左  ..  番左屋企   .. 

之後食野     ..   食完開電腦   ..  之後沖涼   ..  *    

玩電腦   .. 玩到7點幾就食野!    ..  之後@@  TV    ,,=]     激!           ..

 



2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天


6月20*

  今日7:15先起身..之後整好D野 ..就出左[]拉! ..

   到左樓下 ..見到佢地 .,=]SOR要你地等甘奈||!*

吾好意思=/\=..!\|* 之後就行過去7仔搵洲洲 //"*

  之後就番去[]拉! ..*番到去..=]

係到同牙姍[濱崎步]當中對白 ..笑死我"*

  之後就番課室..今日係;數學 .."*唉 !..吾知點做牙 ..

         只係面積個D先有認真甘做過 ..=] ..

  之後就ENG ..=]  海瞻!||"*  >口< "=] 

           有佢系到都吾會多分得去邊.."*

  冇啦[]拉記左人個,名 `!? 話我傾計 .,"

             真食屎 ..好啋冇要我留低咋 ..=] *-

之後吾知啤啤去左邊 ..  我同牙姍都見吾到佢  .." 

之後就同牙姍去左9行 !`` 9左8個字 ..

    之後牙姍要番屋企  ..甘我都走左..!"*

   番到屋企 ..食野 ..沖涼  ..之後去左訓 .."!*

           冇幾奈就起左身 ..之後@@番小丸子D 好笑對白 ..

   笑死我 ..[]合! ..之後就玩電腦 ..)|\*  !?

 

 

  濱崎步 ..[]合哈! ..  "=]  牙姍 ..我們的對白 ..



2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天


6月18日*

今日10點幾就起左身.."=] 好早!?  ..

之後食野 ..MA咪出左去 ..

屋企得番我一個../\/\,,YA !!\!\\|

   之後食完開電腦 ..* 玩玩玩 ..

  MA咪番左哩 ,..有野食 ..=]

食左個米粉 ..!? 之後就@@[百點百感覺]

 甘就玩電腦玩到宜+ ..

   今日就係甘過[]拉! ..

  冇溫到豬.. 一對住D豬就好想訓,,

 

 

多謝里哇 ,,"=]  MY FD ..



2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天


考屎..=]

聽日要考''屎''希望考好D....

                      升到班*卡.....'''

 

             加油...努力..''

      哩幾日都吾會點打日記..=]

                 因為我要俾心機溫豬,,"=]

        考屎.. 成功 ..!/\/\,, 嘰嘰!



2006 年 6 月 12 日  星期一   晴天


真的羞.."=]

 今 日 如 上 同 牙 咩 一 齊番 學 ..

                     但 今 日 多 左 牙 姍 同 啤 啤 佢地 .."*  

                                    之 後 就 番 學 了 . .=]  ,,, 第 一 堂 中 文 .."*

 係 到  9 呆 ..=].  第 二堂 ..MISS 冇 番 ..YA!../\/\,, 

之 後 第 三 堂 E N G .. 悶 .."* 都 係 9 呆 ..."*

第 4   AND 五 堂H E C.. 都 係 好 悶 ..今 堂 冇 野 做 .."=]

之 後 LUNCH .. 食 野 .. 好 味 .."* 之 後 同 啤 啤 佢 係 到 玩 . ..

冇 啦 啦 跑 過 呢 我 哩 邊 .. 哇 !.. .鬼 牙 .."?!

                           之 後 我 係 甘走 ....."* 之 後 .. ... 唉 .."!?  

真 係 仆 街 ..人 生 第 一 次 係 學 校 仆 街 .."=] 痛 撚 死 哇 ,.."!? 

                                   你個 啤 啤 .. 我 吾 會 同 你ON9了. .

跑 步 都 會 仆 街 .."*真 係 羞 死 了  .. . 冇 哂 知 覺 .."*

                              起 都 起 吾 到 身. .痛 死 ..><" * ..

                 之 後 好 啋 有 人 扶 我 咋 .."*!?

之 後 上 左 一 堂 ..我 屋 企 呢 學 校 接 我 走 ..."=]

之 後 番 左 屋 企 .."* 開 電 腦 .. =] 玩 左 好 奈 ..

之 後 訓 左 ..." 起 身 食 野 ..  就 是 這 樣 []拉!.  .      

    食 完 俾 牙 M A 拉 左 去 @ @ 趺 打 .."* 佢 話 冇 咩 屎 ..."*

         竟 然 可 以 甘 快 冇 屎 .. ."=]  哈 哈 哈 ..

         

     今 日 真 係 P  AND K.."*  FUCK!