今日係咁玩電腦*"悶哎"-0-]]
當我係好悶果時....屎咩就打電話呢啦*!!"""問我今日出唔出街#我當然答好啦---卡*
我22日冇去街玩啦"]]如果今日仲唔去街玩""]]我會悶到屎牙"*咁我就去左打電話俾牙姍*問牙姍出唔出"]]開心牙""
牙姍出得牙""呵!!︿︿*咁就話3:30係士多等*就到3:30果時我就打左俾牙咩"*]]諗住問佢去得未啦*個條仆街1早出左
去""""""哇!!講都唔講就出左街""]]((屎咩""我知你會c我日記架la*話緊你牙""幾僧你牙"屎仆街...呵))咁我同牙姍就出左
去啦"去去下"""見到屎咩佢地"!!!咁我同牙姍就問佢做咩唔同我地講就出左去""*我唔知佢答左D咩*""咁就1齊去玩啦*
去左SaSa buy野"*去sasa都去左好奈*去左saSa]]就去左影貼紙相"*呵]]真係開心!!第111111次影相"*影得係咁好
架*我僧就係影相*但今次真係幾好架"]]牙咩個樣影得好qqqqq牙"*牙姍都係""*但我就"]]唔好講啦*好柒牙"]]我地影好果
時係5:10*咁本身就話去邊到邊到玩架"]]但牙姍唔去得*咁就冇去啦]]玩左1111間就番左屋企啦*果時係6:45**
本身我冇得番屋企架..如果番架哇]]就唔可以整野食"]]咁我咪唔食囉"]]我同牙MA講話我整唔要你整-><"""*佢都唔俾我整野
食牙"]]到宜+都冇食 野"]] 姐係唔俾我食野牙"...FUCK哎"]]唔食咪唔食囉"""好叻咩""]]-0-""""車*******咁就係到電腦"]
玩到宜+*]]
..!![[今日都好開心牙"HE E* 但係好想食野牙"]]> <*
,,,,[[ 屎忽!!!!!!!!! <--------- 係好朋友先明架"呵!!*]] |