當初的我你太多..盼 望 再 說 {清 楚}*


GotCursors.com
 
 
HOKEI

暱稱: CHEUNG*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2006-08-29
2006-08-27
2006-08-26
2006-08-25
2006-08-24


fd*



fd留言*

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天


爆悶牙!!*

           今日學校開放日牙,,本身我FEEL好似好好玩咁..今日咪走番學校...

   諗住有野玩..呠 呠 呠!!...悶屎*咁上左課...諗住問下牙姍佢去邊到玩...>3<"""

              好唔開心牙..佢地個個都要係學校做果d咩咩大[[屎]]喎*fuck!!

     咁我咪1個on9 9咁番屋企囉...>0<"番到屋企諗住玩電腦..我個仆街牙ma要

  我拾屋...屌!!人地心情唔好...番到呢9仲要人拾屋...好僧佢..!!咁我好人..咪拾囉..

       拾左好奈...2:00先拾好...真係仆街...咁我就去左沖涼..沖左就玩電腦..

        玩 玩 玩.... 食 食 食  咁啦!!

                                  都幾好架".....

                 今日都見到佢牙...

                                              



2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天


*冇野好講...!! 無奈

                                             今日有去玩牙...但係都好悶下...

                                      唔想打日記tim....好僧牙.."]]聽日先打...呵呵!!

                                               ((牙姍..我諗你明啦))

                                                             朋友,,,我諗唔係掛??"

                                                     咁都叫朋友...咁人地果d叫咩牙...

                                                            真係好笑"!!*



2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


悶撚屎..!!

                             

 

 

 

                                                   今日好悶..!!冇去街玩""

                         呠呠呠!!__ __ _ _]]*>0<``悶撚屎.....



2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


呠呠呠!!">0<"]]* 無奈

           今日7:30出左去..諗住去牙姍樓下搵佢地..屌""佢地未到..咁我就係到等啦.........

    等等等.....佢地到左啦...但係佢地都係好奈先到..((唔緊要啦..__*))咁就走啦!!!!!!!

  冇奈就番到學校..到左學校見到牙邊個邊個...屎啦...今日要俾野佢...但我未做好...

      屌...我唔理..唔緊要..咁就冇理到....咁就上課......................上課果時好撚

       悶牙...唔講上課d野...聽到都悶屎....!!好開心牙..到左lunch啦......呵呵!!!

    但係就冇野食牙...f.2 d人就好啦...有得出去食...我地f.1.....f.1真係f.1仔....

     係on9  d架..*仆街!!屌"""好想f.2牙><"咁有5個人都話想食m記....卡卡..有m記食

    咁就打電話去啦..果個人到左..就俾錢..咁就上左1樓啦...本身問大家係邊到食....咁佢

 地話係1b食...咁就去啦...食食下..我屌...牙邊個邊個見到d 1a係到食..係咁話9我同啤啤

     咁本身我冇理...屌...好僧佢牙...叫左我地出呢...咁就................屌屌屌屌屌屌屌!!!!

   仆街!!咁就5個人去果到食啦...食左就走左啦....咁冇奈上課.......................................

    咁就係咁啦...4:00到咪去玩囉....玩玩玩...食食食"""""呵呵!!buy野咁啦....幾開心架..

        咁就去左邊到玩........玩到6:30到就走左啦.....

                     今日就係咁...冇野好講****

 

 

 

 

 

 2月 14 冇 人 同 我 11 齊 牙...>0<" 呠 呠 呠 !!_____*       `||[▊×



2006 年 2 月 8 日  星期三   陰天


...!|><"*

                     今日好早就出左去啦....我屌!!係咁等等等..好奈]]*

                                      先去到樓下...咁我係對面見到

               牙姍同牙咩]]]咁我就走去佢地果到..!!

                                好唔開心牙_!!佢地係咁話我牙...>0<"""

                   我都唔想架...你地都唔知道我果到係要幾奈先到.

                                      ..佢地係唔明架啦..!!*_________]]

                                       咁就番學...............唔講啦.....冇心情嚕!!````

                                         咁今日就...............係咁啦...

                                           聽日打多d d d啦"/ \/ \*

 

 

 

 

 

 

 

  ◆[!`° *× 再多的承諾﹏*;/也只不過是謊言"<||**[▉'°

 

                             

                      *"* 不要欺騙我﹏-]+我的心如° 玻璃般脆弱,,,受不起創傷!!