當初的我你太多..盼 望 再 說 {清 楚}*


GotCursors.com
 
 
HOKEI

暱稱: CHEUNG*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2006-08-29
2006-08-27
2006-08-26
2006-08-25
2006-08-24


fd*



fd留言*

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天


>0<"" 無奈

                             今日我d仆街屋企人好撚9僧佢地...我屌*今日第2 2 2日番學..就要早dd番去..

屌..((我唔講係邊個啦..唔係我牙ma....係有2條仆街...fuck*))個條仆街係咁叫我番學....

佢冇野牙"...呢到係我屋企喎..唔係佢屋企...佢做咩叫我走牙...可以講話佢2條仆街唔係我屋企人..

((唔係我屋企人就唔好係到串撚9我啦))佢都唔係到住...fuck..=0="""..我咪走囉..我唔理.....

             今日我同牙姍同牙咩1 1 1齊番學....我就係牙姍樓下等佢地.....我等左好撚奈牙...

  仆街...我宜+先知道佢地係咁樣等我.....等左好奈...見到佢地..我就話要去buy"野食......

      真係好仆街牙今日...lunch只可以食野...冇得食學校d野..好唔開心牙>/\<"!!______*

    咁咪唔理囉....今日d錢冇哂啦..好仆街牙""""屌!!咁今日係咁上課*到上p.e啦...呵呵!!!!!!

   好開心哎!!咁就上啦...好好笑牙..我唔多講啦...!!((啤啤你果時好似想仆街咁..卡卡!!唔好嬲喎..

   我講下...sor""""))))咁到左lunch果時...我就食左果d仆街野食...咁牙姍就搵左我...唔講lunch

  d野啦...((唔想講))咁就..............就係咁啦*唔多講嚕!!

 

 

            宜+玩電腦哎!!*

 



2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


>0<""]] 感動

                         今日好多野講牙"..有開心..都有唔開心!!!!!*>0<""""

講番今日d d d野先...10:00就開左電腦....諗住add下人..玩下野咁...fuck!!!!!

    唔知做咩唔撚on到....aoe----咁咪唔玩囉..車車車!!_____*]]咁就開左冇理佢...

             係到c c tv"""""((好撚悶))><"*咁到12:00到...冇啦啦on到msn......

      好開心.../ \/ \*咁見到牙姍..咩咩..on左....仲有好多多多多多多多人*_____]]

        咁我就add左牙姍....問佢幾時走啦..!!佢係咁話唔知牙.....><"唔緊要啦*!!

       咁就玩玩玩...食食食!!!!hee* 咁冇奈牙姍打呢....話走得未....哇!!!!!!!!!!!!!!!!!

      我未得牙"..咁佢就等我啦....等等等...咁我走得打番電話俾牙姍...同佢講番....

   就走左啦...咁係樓下就見到牙姍.....同佢hihi...((好on9))..咁我地就走啦...去緊果時真係好玩

  (((牙姍..哈哈哈哈..係唔係好想笑呢...我同你去緊果時...)))唔好講啦>>好柒!!!去到果到.....

  咁就同左f.2女仔..搭的士去左太口....玩玩玩....打打打....咁就見到唔知邊個.....車...""""""""

      咁打打下....啤啤打左電話呢..話番到H.K""""咁就去左搵佢...見到佢就1齊去番果到玩啦....

玩到7:00到..大家都走左...咁我同啤啤去左7仔食野...食左野就去左大中......咁7:30就番左屋企...!!!!

屋企今日冇人.得我1個哎"]]>0<"咁10:00到....屋企人番左呢""""*係咁俾佢話""""都唔知佢做咩..

係咁話我..FUCK*

    話到宜+"((((仆街唔好話我牙"""我好火牙宜+係咁係到嘈9我"")))好僧我牙MA牙"""AOE------*

 

                  火爆"]]!!

                                                          今日就係咁啦"*HEE"*

 

 

 

 

 

 

:`',*×如果雙戀是甜˙°失戀是酸×+_!!

 

                               "*.×`我情願享受 ``甜中帶酸的單戀*.*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                    520*

 



2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天


*驚 不安

                      今日爆冇心情*...!!10:30到就開電腦...><"]]

          但冇玩到...好唔開心咁..|))咁就訓下咁啦"//////訓左1 1 1 1間*

                 咁就對住電腦*見到佢on左"*好想add佢牙"!!但同佢講咩好牙"*>/\<``

                           咁就到宜+啦"*冇野做"!!咁就問左佢唔知d咩野"!!

                                  咁就去左街食野.....呵呵!!]]

                       今日爆悶"....第1 1 1次咁多多多多多野打"""卡卡*講笑!!

                                                            呵呵!!

 

 

"|||◇童話裡___我發現*幸福都只差一線◆]|||

           : .°-說放棄你* 我如何做到!';,__這只是謊言_!!"*

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天


...!!火牙]]>0<...*

                     今日去左街玩"]]好開心架"!!有去果d d d就知道架啦"!!*卡"]]

                                我唔想打牙"!!心情唔係咁好"!``

                      都唔知邊個係到玩野"""*    AOE---冇野牙你"!!

                    今日番到呢就開電腦....見到佢MSN咁打"*

                我諗佢有左條新女啦"!!我仲咁On9係到等"*

                              當初係我話唔同佢1齊先.....宜+係我話要同番佢1齊"____]]

                  都係我kai左""有佢果時唔去中2""><"宜+先咁*

                       on9左"我真係有諗話屎心架"````但我做唔到)))))))

                          柒d d d都要講""我仲係中2你"!!

                                      唔講佢啦"""""唔講啦"><?

                                                       冇心情__ __ _____]]*

 

 

        

 

           

 

  

             520"

                        

                                  

               



2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天


...!!*玩玩玩"]] 驚訝

                         

                   ...!!今日好撚悶牙"]]AOE"*咁咪係到玩電腦囉"!!~同牙咩玩左1 1 1 1間

MSN><*都係悶哎>3<"咁就1 1 1 1 1直玩電腦玩到12:00到>>牙咩佢就打電話呢啦*卡2"問我

去唔去街玩"!!咁我就話去囉"!!*咁就問牙姍去唔去啦"牙姍話唔去牙"]]本身我FEEL到牙姍係唔想去

架"SOR牙姍"*唔好嬲牙!!我咁話你"]]牙姍唔去咁我地6 6 6 6 6個去囉"!!我諗會好好玩"!!___*

呵!!]]咁我就12:30就出左去"!!我去到士多見到牙咩"!!就同牙咩HI啦"!!但係我見唔到佢地牙"><"

咁我同牙咩就等啦"]]係咁係到等"""FUCK"*仆街""AOE-------佢地去邊撚到牙"]]咁撚奈"!!

我等到爆無奈囉"!!佢地冇野牙""去邊撚到牙"]]要咁撚9奈!!!!!!好想串9佢地囉"*咁我同牙咩等到

好奈"]]咁我同牙咩就搭的去搵佢地"]]去到都係見唔到佢地"]]好撚嬲囉""*咁就搭的番反呢"!!

I  FUCK  YOU"*26 $$$$冇左"]]係咁搭的搵佢地d dd仆街""AOE-------咁咪唔同佢出囉">>

都搵唔到佢地"]]咁我就打電話俾牙姍""*問佢出唔出"!!我地2  2 2 2 個爆撚悶"]]FUCK*咁牙姍話

可以出1 1 1 1間""*咁都好!!!!!我地去左牙姍樓下"!!等佢*見到佢就11 1 1 1齊去玩"]]我地去左

影貼紙相"*卡"]](((好柒牙"))咁影左就去左間野玩"]]玩左1 1 1 間"*咁就去左唔知邊到啦"]]卡卡

((唔講))HEE*咁去左唔知邊到"!!就去番個間野""卡*玩左 1 1 1 間牙姍就走左"*咁我同牙咩都走

埋*咁我本身話番屋企架"*咁牙咩問去唔去M記食野"!!咁就去左啦*食左野"]]就去左唔知邊到邊到

坐*好撚悶"*咁我就番左番企啦"*就係咁啦"*

 

 

 

僧1 1 1 1 ddd人囉"]]IFUCK*

等左你幾撚9奈牙"!!仆街*就咁冇左26 $$$$$

錢都唔緊要姐""但係你要我地等咁奈""]]好唔好意思牙"*

你諗下啦"]]話緊你牙"!!我係僧你牙"]]唔係你"]]我就唔會咁啦"]]!

我就唔會咁撚樣俾人話啦"]]AOE----你係作野"咁你咪認囉"*仲俾人打唔夠牙"

好僧你囉""8 8 8 8 8 婆群*

今日冇野好打啦""*冇心情哦!!都係個條仆街"*僧9你"]]

 

 

 

 

 

 

,'!××▲_ _  || _ _ ||.;,* ._ _ 

 

                         |!|_ __({O+愛會令人麻木  }) +\/\\`'▼]||

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------