當初的我你太多..盼 望 再 說 {清 楚}*


GotCursors.com
 
 
HOKEI

暱稱: CHEUNG*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2006-08-29
2006-08-27
2006-08-26
2006-08-25
2006-08-24


fd*



fd留言*

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


悶死左..*

今日9:45開始食野個DDDD*

之後ONX2 99咁@@TV..玩電腦.."

本身諗住今日同

牙咩,..牙姍..啤啤佢地出街GE.."

但都冇同佢地講話出.."

牙MA係屌9999我.."SO冇出街.."

今日好Q悶...........悶死左"*

之後1111個人@@碟....."仲要111個人@@*

想唔悶都難.."!!

今日就係咁啦..咩都冇野做..-0="

今日有11111個字係我GE.."

悶悶悶悶悶悶悶悶......."=]

 

 

   

    ,,.. ..``-* []■ .. 我  自  問  沒  有  福  妒  忌  ** °﹏..,,___ _ Z zz!!.

 



2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


煩哂.." 無奈

    屌.."沈日好仆街牙.."*]]-/\="

打左333333次日記都冇哂AR..."

打左好多架..咩心機都冇哂了...."*))

唔緊要啦..".......]]

我打多次....................嘰嘰!!

本身今日係5月1日......但日期係4月30日..."

因為我要講番沈日D野........"

                         SO大家好對唔住呢..."

 

========================================

沈日我9:35到打左電話俾牙咩.."

問佢今日幾時出個DDDD野啦....*

之後開電腦.."玩左111111間.."

之後食野.."食左.."@@下TY咁..."*

到走個時整埋DDD野..打埋電話俾佢地.."

咁我就到左樓下等佢地啦.."嘰嘰!!

之後我地去到啤啤等左間..."

咁我地就去左行街....行左111間.."

之後去左BUY野食.."

BUY左好多野食AR.."

有口福了,..嘰嘰"

但我11111個$$$MONEY都冇出到..."

好99999屎TIM..."

但我知你地唔介意GE.."

嘰嘰.."!!去到啤啤屋企..."

食食食..玩玩玩.."之後我地FEEL好悶.."

就去左整野食..."

哇!!整左之後難食到爆..."

咁就冇食到,,我地好衰牙.."

整左唔食.."=/\="))

之後玩[肥女]玩好奈*****..."=]

SO....LOVELY.."IT IS MY LOVE*

嘰嘰.."之後6:30到就走左了..."

沈日就係咁啦.."/\/\,,

=========================================

 

宜+  [BO] 呢樣野對我呢講唔重要.."

4月29日.."我會記得我係點衰左4個BO...

                                                          大家對唔住AR.."=/\=,,



2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


我地輸左.."!!

   今日9:00牙姍打電話呢..."__

個時我先岩岩起身..."-0=..

如果唔係我都唔知幾時要去到牙..!!....

好似ON9婆咁.."嘰嘰!!....."/\/\..

咁之後整好D野..就係屋企食野...!""=5=

食左就打電話俾牙姍..*-#="

同牙姍講話走得..*````=]

之後去到樓下見到牙姍...._ __ _/\/\*

咁等埋LILY..個D.."-[]=..

之後就走過去搵佢地.."

去左大公.."打左11111間BO.."

咁佢地個個都去777777仔,,,,,

我冇啦啦走埋過去.....KAI婆咁,,___))*

之後見到人地BUY野食..

我ONX2地咁BUY左1個米粉食.."

KAI左..係屋企食左..宜+係777仔又食.."

是但了..*唔食都食左.."

之後我食到未完就要走..*

行行行..又食食食..*

好似大陸婆咁...ONX2地*-0=..

去到我地就打左1間BO.."

之後到我地開始打...!!

我好唔開心..=/\="

我知黃太好僧我.."...-[]="

FEEL到冇得出..."*SO冇理佢.."

之後佢唔知同邊個講話我有得出.."

我開心到牙.."/\/\*...嘰嘰!!``

之後開BO..第1111場輸左.....=/\="

第2場WIN左..嘰嘰=]/\/\*

第333場就......................輸左1分__"

就咁冇左..*本身我地得架..!!=\/-..

我地係打到架..但係_______*

果時當場輸左...

握手都冇走過去握...!!``

就咁係到喊..

個時真係想死左佢.."

第1111次咁唔開心..*

之後就走左..

諗住打電話俾啤啤..

冇電話肯俾我打..*

啤啤...I SOR X 100000000*

之後去食LUNCH..=9=..

好好味..........嘰嘰"/\/\,,

之後去左+MAN屋企..玩左1111間*

我就同牙姍走左,,-[]=.."

番到屋企..牙MA係咁屌999我.."

屌完開左電腦.."之後仲仆街..

啤啤冇啦啦係到屌8我.."

今次真係.........................

呢生爆唔開心GE一日..*

4月29日..我記得.........

 

..LILY..牙姍..嘉 怡..中指..

米 蓮..嘉敏..劉加..

徐LING..牙雪..河彤..系詩..

我地可能冇咩機會1齊玩啦..

真係好唔想咁...!!*

但唔衰都衰左..

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

                                              -/\="...

 



-/\="

 

        "輸.. ."__))*



2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


食屎*

               我 僧 你 .."

                   我 會 記 住 今 日 ....         4 月 2 2 日*

                            我 唔 會 衰 俾 你 @ @ .. .