今日9:00牙姍打電話呢..."__
個時我先岩岩起身..."-0=..
如果唔係我都唔知幾時要去到牙..!!....
好似ON9婆咁.."嘰嘰!!....."/\/\..
咁之後整好D野..就係屋企食野...!""=5=
食左就打電話俾牙姍..*-#="
同牙姍講話走得..*````=]
之後去到樓下見到牙姍...._ __ _/\/\*
咁等埋LILY..個D.."-[]=..
之後就走過去搵佢地.."
去左大公.."打左11111間BO.."
咁佢地個個都去777777仔,,,,,
我冇啦啦走埋過去.....KAI婆咁,,___))*
之後見到人地BUY野食..
我ONX2地咁BUY左1個米粉食.."
KAI左..係屋企食左..宜+係777仔又食.."
是但了..*唔食都食左.."
之後我食到未完就要走..*
行行行..又食食食..*
好似大陸婆咁...ONX2地*-0=..
去到我地就打左1間BO.."
之後到我地開始打...!!
我好唔開心..=/\="
我知黃太好僧我.."...-[]="
FEEL到冇得出..."*SO冇理佢.."
之後佢唔知同邊個講話我有得出.."
我開心到牙.."/\/\*...嘰嘰!!``
之後開BO..第1111場輸左.....=/\="
第2場WIN左..嘰嘰=]/\/\*
第333場就......................輸左1分__"
就咁冇左..*本身我地得架..!!=\/-..
我地係打到架..但係_______*
果時當場輸左...
握手都冇走過去握...!!``
就咁係到喊..
個時真係想死左佢.."
第1111次咁唔開心..*
之後就走左..
諗住打電話俾啤啤..
冇電話肯俾我打..*
啤啤...I SOR X 100000000*
之後去食LUNCH..=9=..
好好味..........嘰嘰"/\/\,,
之後去左+MAN屋企..玩左1111間*
我就同牙姍走左,,-[]=.."
番到屋企..牙MA係咁屌999我.."
屌完開左電腦.."之後仲仆街..
啤啤冇啦啦係到屌8我.."
今次真係.........................
呢生爆唔開心GE一日..*
4月29日..我記得.........
..LILY..牙姍..嘉 怡..中指..
米 蓮..嘉敏..劉加..
徐LING..牙雪..河彤..系詩..
我地可能冇咩機會1齊玩啦..
真係好唔想咁...!!*
但唔衰都衰左..
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!!!!!!!!!!!!!!!
-/\="...
|