[ Ministry_UT ] 來 者何人* ..
你係 邊 個? .. 講[]拉!` ..我吾 會 吾 俾你留咖BO..`
吾怕同你講 .. 你係 咪 MA撚腸 ?` -____________-"
-------------------------------------------------------------
7月26*
今日本身訓得好舒服.. 點知俾牙MA叫左起身..PK*
之後出街BUY早餐`要BUY埋果2條木咀個份 *..食屎`
THEN上番去..食野`之後電腦直到2點幾..
THEN出左去`..同LILY佢地一齊番學校打BO*..
THEN搵埋牙姍.. 姍..你是否玩野麼..打電話哩..之後CUT左`
"-_____-"今日得5個人打BO`..真係好多人..`玩左冇幾耐`
俾 副校F* -_____-" 真無奈` THEN冇得打`.. 俾人 吹9住 哂`*
之後 副校屌 9我 地 幾個..牙思唔知同佢講 左D 咩野`
副校 以為 佢 宜+ 唔係 呢度 番學GE 學生*
牙C 冇理副校..到左女更換3..之後 雅燕 勁 串佢 ..
雅燕串到超勁*.. ( 牙C出左哩之後 ..
副校知道 牙C係哩 到GE學 生..THEN 5個一齊俾佢F`..
副校 都 低低 地`..百痴` 講D野9 吾搭 8`
吾夠串係 到扮係 串 ..`死KAI子`俾人串到 地下泥甘..`
仲要係 到 扮 勁串得 ..`可能佢以為 自己 好LUN勁*
之後 副校叫我同牙姍..LILY..去 收網*
我 地 扮 收唔到..整 係得 雅燕識..`嘿嘿`
THEN副校冇啦啦 問我 明吾 明`..低能`痴LUN線*
問題 咩 都冇..叫 我點 答`" -0-` 豬一個*
之後留名.. 車`好叻咩 `我地有黃太`嘿嘿` ..
走人`同牙姍去BUY野-飲*
THEN見到佢Q住左條女*`THEN冇幾耐回家`..
食野..玩電腦,.."*THEN佢冇[]拉啦係到解釋..低能的`
我吾係你邊個..吾洗同我講GE`..
THEN出左去`之後番哩屋企果時`..
見到個好可愛GE BB* 超得2.." 
THEN去左沖涼..沖 完打 日記` |