當初的我你太多..盼 望 再 說 {清 楚}*


GotCursors.com
 
 
HOKEI

暱稱: CHEUNG*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2006-08-29
2006-08-27
2006-08-26
2006-08-25
2006-08-24


fd*



fd留言*

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


悶..*"

    今日 係屋企.."=]冇出過街,,一個字悶...!?*

   真係開始要溫豬[]拉!...今日話過要溫豬都冇溫到..

 可能吾記得左溫豬定義.. ."=]  算拉,...,唔梗要,,

今日冇野打TIM.."*真的吾好意思..

 

 

 

 

 

 

哩 一 秒 開 始 ..           [1刀2斷  ,,                 ..不拖不欠. ,,   O|<  ?!



2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


...

              ..     ..

 

              .. !=]     D   .."*

 

    沈日姐係69.."*..

 

       ..     ..     ..    .."=]

 

            ..*"

 

   AND   ..ENG.."      ..     

 

   之後小息.. 同啤啤,,牙咩..牙姍..翁翁個D系到玩.."

 

     玩到超激..我俾啤啤整到仆街..痛死.."*><.. MA!

 

  之後..我係課堂出面伸個頭係到拎野.."

 

     人陳屎豪..人伸頭..你做咩伸頭牙.."=]

 

  之後仲要話番我..我都仲未同你 計牙..

 

        之後就同啤啤係到玩D低能野.."ON9X1000

 

                ..中屎.."=]..         

 

4 AND五堂中文..*  真係煩..要人拾野..

 

    LUNCH..冇食野.."*  吾想..

 

     之後同佢地係到玩.."*都係ON9..牙咩把聲真係.. .. ..

 

  牙翁仲衰...D口水.."*   吾講.... ...

 

                 好啋我冇同佢地一齊ON9.."*/\/\,,

 

      之後MUS..  到我唱[]...."*係甘係到笑..哈哈哈..

 

 PTH..俾人訓左企..之後俾我坐.."*開電腦.."*

 

           之後MATHS..  好俾心機聽..都係吾明.."*

 

  之後番左屋企.."*   訓左..起身食野.."*

 

             之後開電腦.. MA咪屌..FUCK!

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

 

 

     今日610.."*  9點就起左身.. 之後玩電腦玩宜+"*

 

   悶.."*   今日就係甘啦.."*



2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


/\/\.."*

 今日好奈先起身..都係好似沈日甘同牙咩..

                  洲洲番學.. " ]吾講太多 .." 煩 !?

    第 一 AND 二 堂 VA.. "* 今 日 MISS 張 冇 上 到 堂 ..

因 為 哩 堂 係 我 地 最 後 一 堂 .. SO 俾 我 地 拎 番 哂 D 野 .. "*

之 後 @@番 之 前 D 野 . ."FEEL到 好 ON9 AND 低 能 ..=]

       哈.?! 之後 冇 奈 就 打 鐘 ..甘 就 過 左 二 堂 ..  真 快 ..!

第 三 堂 MUS.."* 好 悶 的 ..悶 到 就 死 .. 就 打 鐘 個 時 ..

               MISS 之 後 俾 左 個 至 叻 星 .. 哇 .."甘 都 有 ..YA!,,

             我 宜 + 只 係 第 4 個 星 咋 .."* 真 屎 !.. 

 之後二堂PE.. 開 頭 係 出 面 跑 步 ..跑 到 就 死 .."*

                                     之 前 我 係 吾 中 2跑 步 ..

      之 後 吾 知 做 咩 中 2 左 跑 步 都 知 TI M ...=] 哈 哈 哈 ..

  之 後 開 始 跑 啦 .."* 好 認 真 甘 .."* 牙 咩 領 先 ..!? 叻 哇 ,.. .."*

 甘 我 就 跑 []拉 !.. ." 第 一 次 我 系 第 5 個 跑 到 番 學 校 ..

4分10秒.."*  ... 好 認 真 架 啦 .. 起 碼 跑 個 時 冇 同 人 講 野 ..

                之 後 就 打 藍 球 ..死 火 .."=] 9個 月 冇 打 過 ..

        咩 吾 知 點 甘 .. 走 左 步 都 吾 知 .."=]-/\-.. 好 屎 !


之 後 打 打 下 明 明 地 甘 .. "* 玩 玩 玩 .. 笑 笑 笑 甘 .. 之 後 就 打 鐘

LUNCH.. 食 野 了 ..=] 今 日 D 野 吾 好 食.."*SO 食 左 冇 奈 冇 食 到 ..
 

之 後 上 ENG.. 今 日 海 瞻 堂 冇 甘 悶 ..二 堂 都 冇 訓 到 .. 叻 ..

之 後 黃 峰 佢 地 係 甘 串 9 我 .."=] 都 吾 知 佢 做 咩 屎 ..有 病 ..?

第 8 堂 上 MATHS..冇 上 到 堂 .."* 系 到 @@ 野 ..*
 

      之 後 陳 智 豪 做 左 D 低 能 野 ..笑 左 一 堂 .. ..

                      真 係 笑 死 我  ..!甘 就 過 左 一 堂 []拉!..

      今 日 都 O|&lt; []拉 !..  得 三 堂 冇 上 到 ..       有 屎 以 哩 第 一 次

甘 俾 心 機 架 啦 .."=]/\/

  我 G E 溫 豬 定 義 係 要 上 到 F.2  =] 一 定 要 上 到 哇 !..

  之 後 去 左 行 街 .."*  冇 奈 就 去 搵 佢 地 ..  去 左 邊 個 屋 企 溫 豬 .. 都

冇 溫 到 .. 個 個 係 到 玩 .."

   玩 完 ..6:00 就 番 左 屋 企 .. * 之 後 沖 涼 ,,  食 野 .."*



2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


星期望333..

           今日好鬼早起左身.. "*吾屎屋企人叫.."*YA! 叻..哈哈.."=]

之後去沖涼..沖完就食左D野.."*之後牙咩打左個電話俾我.."*

       甘就冇食到..出左去[]拉!..到左樓下..岩岩好見到牙咩出現.."*

      之後就去搵洲洲.."*冇奈就一齊番學[]拉!.."*

         番到去係到聽黃講D低能野.. "*十分之ON9.."*

            之後就上堂啦.."=]第一AND二堂係科學..

杜SIR堂.. 今日杜SIR病鬼左.. "*冇上到堂.."*

       系咁同我地傾計..講野.."*佢講D野好笑哇.."笑死我.."!

    諗吾到杜SIR都甘潮.. " 哈 哈 哈 !/??

                      之後第三堂地理.."*悶...訓左.. 

第4堂MATHS.."=]  好俾心機甘聽.."*但都係吾知佢講咩野..

  之後第五堂ENG.. "*好悶X10000.. ...訓左.."*

        之後俾海贍叫左起身...."*FUCK!..

     LUNCH[]拉!.. 係我開心GE時候.."*  食野.."*

   日日都食得好好味架.. "*但吾知WHY今日吾想食野..=]

  根本吾似我本人哩.."* ..食完..之後去左下面..*

     牙翁請我地食雪條.."*THZ!牙翁.. ... 多謝哇.."*

 之後第6堂都係MATHS.. "* 都係好俾心機..!/

   之後7AND 8堂 LFED" 死火..!本豬唔見左.."=]

  之後俾人訓左留堂.. FUCK!甘都要留.."*肯定有病?!=

            .. (((__之 後留完.."/番左屋企..*

  我今日第一次甘早番屋企架咋.."*=]

                      番到去係甘食野.."*好味道,,

   之後沖涼.. ..訓左一間.."舒服的!?

   起身開電腦.. *打日記[]拉!..

       哎哇!.. 好怕上吾到F.2"* 如果上吾到..點算? ??

     我吾想做多次F.1牙.." 屌 屌 屌 屌 !?吾好哇,,*

   我要俾心機牙..*我要努力溫豬哇.,. "=]

 

 

 

 



2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


星期222..

 今日7:15先起身..死得.."之後沖涼..整理D野就打電話俾牙咩.."*

點知佢電話唔做咩屎打吾到甘..唔聽人電話.. "*><..僧!,,

之後就到左樓下.. @@下牙咩係唔係到..YA!..佢係到哇..

之後就同佢去搵洲洲.. [SHIT..唔知點打佢個NAME,,]..

唔好介意哇!..SOR呢.."*之後就三個人一齊番學..哈哈.."=] ..

之後第一AND二堂[中文]..係到計數.. "*之後HELP牙咩做埋.."=]..

                       ..第三堂科學..好鬼悶.."*

第4堂AND五堂..係ENG..悶X1000..訓左.."*

之後LUNCH啦.."*食野.."好味哇.."* 正!/\/\,,哈"*

 之後第6 AND 7堂MATHS..俾人訓企.. "慘!

第8堂中屎.."=] 都係俾人訓企.."*唉..!

     之後就走得人啦.. 哈 哈 哈 !?

之後牙翁..牙咩..洲洲.."LILY..仲有我去行街哇..

 YA!開心.."*之後佢地同我去BUY袋.."THZ!你地哇..>< "

之後行左好多間D袋都唔令.. "之後去左[LAOSMiAAIE]

@@中左一個.."之後BUY左..$258."=]唔係好令..

之後去M記食野..好味.."*

之後牙翁同洲洲番屋企啦.."=]咁我地就行下咁啦..

..得番我同牙咩..

   咁我地都番左屋企.. "*

     番到去係咁打電話俾牙咩都唔聽..都唔知佢做咩屎.."=]

FUCK!..他MA的.."*

           今日就係咁啦..

 

 

  我吾想大家整埋哩D咁GE野囉.."=]好煩哇!

  思想係時候要成熟D啦..*仲係甘ON9..