| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 2007-10-03 |
|
今日番學之前丫媽又叫我飲哥d唔知乜茶 煩-"- 之後都係冇飲...番到去第1堂上歷史 訓唔著 =--= 之後幾何堂就慘lu...連上兩堂哥陣先黎眼訓 = = 不過又唔訓我...頂硬上啦 -v- 之後晏就番番下學ju打黎話比人打 - -? 又唔知乜事lu...遲d先算...之後同黃梓健去坐左陣就番屋企 聽日測會計丫...不過都識左7 8成啦...hehe
|
| 刊登時間:2007-10-03 07:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 兄弟難再做 |
|
今日8妹唔去就去打機...打打下... 佢地走都唔出句聲...衣家第幾次啦??? 係咁就未出啦...之後打比cm 傾傾下見到彬...又比兩條蛋散水左...傾完去揾佢...坐左一陣就番屋企lu...番到去打佢手提又唔聽 - - 唉...黑仔日...
|
| 刊登時間:2007-09-30 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 42 | »
|