祈求天地放過一雙戀人●怕發生的永遠別發生

 D@V!D'S  Bl♥G

 

 ███ 
██

 ███ 

Hang1990
暱稱: daY※域
性別: 男
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-24
2008-11-06
2008-11-06
2008-10-28
2008-10-25
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


正式番學啦 鬱悶

今日同強哥一齊番去----唔知課室係邊...點知番到去要係操場企ge...企到我都傻,,又熱...好采企企下個天黑下...好野..走得 ^^ 成日番到去聽d人介紹-3- 無奈...中文就慘啦...一去就要背成張紙 ..陰公lu...6點半打比st.la 諗住佢睇完十兄弟得閒tim...點知佢要沖涼...仲要得埋入面哥d出黎傾...叫佢沖完先打比我又唔肯wo... /..\   then 十點半佢又打黎...仲以為佢唔打tim...haha 掛住我le??明ga la !! ok???>>!!  聽日又要早起身...約左丫強去食早餐...  嗚...cm 成日又唔黎留cm -3-   剩係識去哥度留...搞錯丫 唔制

Crazy4You

刊登時間:2007-09-03 11:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK


2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


-------------------

尋日冇得打blog...因為都上唔到 - -"  開學禮 唉...原來係番去企 企左個幾鐘就放學...無奈...之後去勞校揾黃梓健佢地...等等下見到尹施敏...佢笑笑口咁行過黎 -3- 仲以為佢唔出tim...點知問我去唔去  hoho...之後就番屋企lu...2點3 約左係comebuy 等...一見到佢- -  愛屎你 haha-v-  之後就行行行...冇啦啦想去睇戲...點知佢又肯去wo   ^^v  睇合約情人...happy...下星期再睇先 =v- 之後睇完去左食野...食完係運順坐左陣就同佢番屋企lu...夜晚..唉...sory.冇聽你電話...因為有d事我唔番得屋企住-------

今朝2點幾先起身-"- 佢打黎..仲以為佢嬲我唔打黎ga la...因為唔知發夢定乜-3-  好似唔理我 哥wo @@?  之後見到佢打黎...想聽..唔知做乜個制禁唔到 -3-  ... so 打比佢...傾左一陣... 上msn 同雞尾傾計...sorry ----尋日為左兄弟...不要怪我

Crazy4You

刊登時間:2007-09-02 07:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK