| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
正式番學啦  |
|
今日同強哥一齊番去----唔知課室係邊...點知番到去要係操場企ge...企到我都傻,,又熱...好采企企下個天黑下...好野..走得 ^^ 成日番到去聽d人介紹-3- 無奈...中文就慘啦...一去就要背成張紙 ..陰公lu...6點半打比st.la 諗住佢睇完十兄弟得閒tim...點知佢要沖涼...仲要得埋入面哥d出黎傾...叫佢沖完先打比我又唔肯wo... /..\ then 十點半佢又打黎...仲以為佢唔打tim...haha 掛住我le??明ga la !! ok???>>!! 聽日又要早起身...約左丫強去食早餐... 嗚...cm 成日又唔黎留cm -3- 剩係識去哥度留...搞錯丫 唔制
|
| 刊登時間:2007-09-03 11:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| ------------------- |
|
尋日冇得打blog...因為都上唔到 - -" 開學禮 唉...原來係番去企 企左個幾鐘就放學...無奈...之後去勞校揾黃梓健佢地...等等下見到尹施敏...佢笑笑口咁行過黎 -3- 仲以為佢唔出tim...點知問我去唔去 hoho...之後就番屋企lu...2點3 約左係comebuy 等...一見到佢- - 愛屎你 haha-v- 之後就行行行...冇啦啦想去睇戲...點知佢又肯去wo ^^v 睇合約情人...happy...下星期再睇先 =v- 之後睇完去左食野...食完係運順坐左陣就同佢番屋企lu...夜晚..唉...sory.冇聽你電話...因為有d事我唔番得屋企住-------
今朝2點幾先起身-"- 佢打黎..仲以為佢嬲我唔打黎ga la...因為唔知發夢定乜-3- 好似唔理我 哥wo @@? 之後見到佢打黎...想聽..唔知做乜個制禁唔到 -3- ... so 打比佢...傾左一陣... 上msn 同雞尾傾計...sorry ----尋日為左兄弟...不要怪我
|
| 刊登時間:2007-09-02 07:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 42 | »
|