| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 2 日 星期四  |
| 2007-08-02 |
|
今日晏就2點先起身...打左陣機彬哥就上左黎----之後好肚餓叫我丫妹幫我買m記...食完就出左去...夜晚去左彬哥屋企...打psp...個林子健係咁同我爭...算lor...讓佢玩...之後就坐到10點度...去左打機...打打下雞尾打黎都唔知做乜- - 講唔夠兩句就收線..之後我都番屋企lu...番到去見到尹施敏online同佢傾左一陣...傾完訓教教豬----養足精神聽日去同林子健搞生日 哈哈- -v
|
| 刊登時間:2007-08-02 03:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 2007-07-31 |
|
今日起身就同健哥打左場信長...唉...佢始終都係唔夠我打...算啦------之後玩完冇啦啦雯姐add我=--=仲以為見鬼tim...原來番左黎lu...傾左一陣之後比彬哥厄左我出黎...出左黎自己又唔得閒...無奈...之後唯有番屋企...食個面飲杯茶飽晒...有排都未出得街...因為丫妹羅左我條皮帶...不問自取..都未見過d咁ge人------
|
| 刊登時間:2007-07-31 06:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 42 | »
|