| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
無所事事  |
|
今日去左接健哥放學-...-唉...番完夏令冇野做-----之後去左佢屋企買報紙揾工做...頂..冇份岩做ge...又晒左3蚊-3- 都唔知點算..冇野做,..最衰健哥同昌哥做台戲比我睇啦^^v hehe (講笑je)
夜晚同健哥去左水塘坐...好耐冇去啦...睇小魚兒lu 唔知有冇得做/...\
|
| 刊登時間:2007-07-26 01:38 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
低b-"-  |
|
今日考試lu - - ...第一科會計...超簡單..原來我都有d潛能^^v 第2科幾何-..-慘啦...計到我都煩晒...都唔知得唔得tim/..\夜晚去左520唱k...唉...諗住開開心心家ma...冇啦啦有條女入黎串77咁...之後走左...超冇面lor...搞搞下,,,曹埋交tim...無奈...本身都冇事ga la...個傻仔健又要整起把火...佢真係好低b\"/咁冇計啦...fd ma...點都要幫到底...之後曹曹下原來有d我表哥識ge...收得皮...表哥d fd 係咁叫我算 - - 我都想算丫...唔想搞咁多野...咁d fd條氣唔順ma...省略...唔講咁多呢d...煩死...之後同小偷健去左鐵達尼飲酒吹水...再去玩千秋...玩玩下...哥班蛋散又要搞番起...唉...悶...唔知佢地幾時曹啦...反正fd我點都要幫...冇計...兄弟大晒
|
| 刊登時間:2007-07-22 04:24 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 42 | »
|