| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
| 番學第1天 |
|
今日2點番學 - - 番到去唔知入邊度好...揾極都揾唔到-"- 之後要問miss先知...上第一堂數學堂 個丫sir入到黎好似係度講笑咁---我冇帶筆佢話10蚊一支賣比我~.~ 去搶咩!!! 好采之後有人借比我je... 巢皮條女整直左個頭- - 睇落去好似有幾分似尹施敏咁 ...不過是但啦...反正我都諗住 i never love u
|
| 刊登時間:2007-07-03 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
開學禮^^  |
|
今日7點9先起身 - - 幾驚遲到丫...不過好采番到去仲有大把時間 ^^ 之後等丫等...去操場集合 - - 死得啦...以後朝朝都要"祺"禱. ~3~ 我又唔識wo 都唔知點好~~ 之後番到課室...佢話要去皇朝哥邊上堂(下令班) 陰公...又要坐車-----煩死...不過好采我地番晏就班...2點先番學 - - 有好有唔好啦... 如果番朝早就可以晏就做野ma|||衣家冇lu (T.T)
|
| 刊登時間:2007-07-02 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|