| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| 2007-07-17 |
|
都好多日冇打日記--因為冇乜野打...呢排都冇乜野做~不過想講下夏令班 哈哈...測左幾次驗啦...都幾好...會計測兩次..一次70 一次95...英文 71 天才 唉...d野好易 -"- 遲d要更加努力啦...唔可以衰比你睇 --- 你記住...你唔要我係你冇眼光!
|
| 刊登時間:2007-07-17 02:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| ------------------------ |
|
唔知點解衣家唔想寫...可能有d野想放棄掛...不過講明先...我雖然今日係有飲酒...仲係咩環遊世界..但係我衣家好清醒=====今日健哥番黎啦..唔知佢變左乜樣 - -? 唉...成日都有人打黎話租鋪..真係唔知邊個係度玩野~~你知我知...唔需要尹施敏知就得啦..我好掛住你丫...同番我 一齊好唔好丫??
|
| 刊登時間:2007-07-14 05:05 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 42 | »
|