| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
整左個頭  |
|
今日番兩堂走得lu ---超正...之後諗住上健哥屋企...唉...禁極門鐘都冇人應...無奈...身水身汗又要爬番屋企-----之後諗住叫丫樂黎幫我剪頭髮...點知 - - 電鬼左...唉...唔中2丫 ~...~ 算啦...遲d 慢慢剪番佢...夜晚去左踢波波...好耐冇踢啦...冇乜氣-...-又廢左wo 比起之前...唉...差一大距離
|
| 刊登時間:2007-07-20 12:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
悶丫  |
|
今日同豬皮傾左陣計- = -? 有d野我唔知點分 ----- 點都係fd...唔想講出面lor...我都唔肯定[][]唉...辛苦
朝早都冇乜野做...打比小偷健又唔上得佢屋企..."-v- 唔好話我wo" 之後未揾豬皮...5點度番左屋企lu...番去食我最鍾意ge 薯仔雞翼 -_-v 好味...哈哈 遲d應該有得搬屋 ... 不過唔知我丫媽賣定自己住... 星期六要考試啦...考到24號唔使番lu 呵呵!!爽死...一陣睇完秀才訓教lu
|
| 刊登時間:2007-07-17 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 42 | »
|