| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
| 入到啦 哈哈!! |
|
今日遲左到...一起身拿拿林起身番學...番到去入到wo..雖然間學校唔多好...不過都讀住先啦...下年先轉番出黎...之後去左健哥屋企...坐左陣就去我屋企打機...佢打打下我訓左一陣...應該都有幾分中ge -v- 之後出左去...同傻仔健佢地坐左一陣..就番屋企食飯...唉...番到去食完兩碗飯肚痛到屎...行又唔係坐又唔係...死啦...英年早逝
|
| 刊登時間:2007-07-27 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
健哥番工啦  |
|
今日晏就一起身同丫雯傾左陣...之後去左健哥屋企...睇校墓處- - 好似係呢個名....嘩...超低能...睇完覺得d老師真係好好多...之後揾林子健出黎打機...晏少少去左彬爺家...佢屋企好正丫...唔知點解-"- 之後去番世界等健哥放工...打機...個傻仔健自己屈機先我屈win佢過黎屌7我? 佢on99...比我屌到冇聲出... 之後都廢事理佢...之後去左老地方同健哥坐..坐坐下婷婷打黎唔知做乜- - 發左顛咁...坐多陣買包媽咪面食...食完番屋企lu 聽日番去睇成績啦...唔知點- - 唉....
|
| 刊登時間:2007-07-27 01:39 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 42 | »
|