| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
| 2007-08-27 |
|
衣家係朝早6點10分... 尋晚7點先起身...足足訓左13個鐘頭...都仲好眼訓...嗚嗚...之後同雞尾傾左一陣計...就打比cm...冇陪佢去買花紙丫 >< 唔制...又要佢自己去買-------係咁飲水...衣家又飲左一大杯 keke... 12點半同佢傾到1點半之後就訓教 - 3- 短短3個鐘醒左十幾次...真係幾把火...唔訓啦... 今日去hk...唔使又掛住我ga 知冇??????? -v-
上次比佢偷影=-= 正8妹

等我番黎wo - -v
|
| 刊登時間:2007-08-27 06:14 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 25 日 星期六  |
| 2007-08-25 |
|
今日1點幾比細佬曹醒左 - -之後又訓唔番WO...未諗住打比cm睇下佢做緊乜lor...點知....都未起身 - -  之後等左一陣佢就打黎 -3- 仲以為佢3 4點先起身ga la...之後收線佢又打過黎 - - 問我去唔去陪佢買野... 仲使問- -? ys..hehe 今晚黃梓健生日搞唱k 丫 @@ 玩埋今次就冇得玩咁多 要讀書lu...嗚嗚...T.T
|
| 刊登時間:2007-08-25 04:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 42 | »
|