| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 8 日 星期三  |
| 打大風 /...\ |
|
今日1點幾先起身...起身就打比cm睇下佢幾時得閒去圖書館...之後洗白白..洗完都2點9 幾驚遲到----之後睇左一本我仲中2倪匡[xx]有5本...之後睇完就走lu...出去哥陣超大風 - - 吹到我都就黎成個身去左cm度 哈哈...之後佢自己又要拖住我又推開我 無奈死
-3- 之後行行下落大雨...叫佢羅把雨傘比我都唔肯...哼...搞到我淋雨番屋企wo...嗚嗚..辛苦...今晚老豆生日去食飯...唔知佢會唔會打比我le??? sorry 丫...大聲左dd...-v-
|
| 刊登時間:2007-08-08 05:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 8 日 星期三  |
| 2007-08-08 |
|
今朝好早比開心狂曹醒左-v- 不過都開心ge...之後傾左一陣我丫妹話我都要番大6..嗚嗚~~唔想番丫!!!怕又重演...之後就一直係屋企...等夜晚去食飯...5點搭bus去...坐坐下好似唔多同之前坐咁ge..以為搭錯車/..\ 好采唔係..係改左路je ...真係客死我...之後去打游乾水...哈哈...游到20蚊番黎..叻唔叻仔le?? 之後食食下8點9 cm 打黎 話眼訓 訓陣wo...本身都唔想ga...不過聽佢把聲好累咁未算lor...食完陪左林子健一陣...11點4 cm又打黎 仲以為睇錯...原來佢又訓唔著-------^^ 真係益左我...又可以傾多一陣...之後番屋企lu...丫妹又羅左我我我本書去睇-3- 唉...cm介紹 抱抱 叫佢睇下 keke...唉...丫健 又煩緊...之前都話佢ga la...一定後悔...衣家知死啦...等下唔得ga咩??真係中2ge 等幾耐又有咩所為丫??? 自己諗下啦
|
| 刊登時間:2007-08-08 02:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 42 | »
|