| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 17 日 星期五  |
| 番大6lu ="= |
|
cm 你上我個blog我應該都番左大6ga la dont miss keke 學下你-----成晚冇訓到...諗住一陣上車先訓 ..廢事一陣坐車又唔知做乜好wo...醒目 ^^v
唉...衣家所為ge 朋友 唔知係唔係...對人好人地未必對你好 你信人 人地又唔信你...呢d算咩??得自己蝕底...得自己on居...不過可以同你地講...朋友? 我可以有可以冇...真心ge有 冇所謂 ....如果唔係ge...唔該行開d先...
19號先番黎丫...各位唔使掛住我bo hoho
|
| 刊登時間:2007-08-17 06:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 15 日 星期三  |
| 第2天 |
|
尋晚同健哥行左去青洲入面 -- 點知迷路 /...\ 超慘...行到我死死下咁...之後就番屋企6點先訓得著 =--= 嗚~尋晚發左個惡夢...超得人驚...今日5點先起身 ... 就打BLOG LU 應該晏少少開始睇本書... 開心狂...係大6係咁食..番到黎都唔知食唔食ga ...到時 叫你大食狂 ^^
|
| 刊登時間:2007-08-15 05:25 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 42 | »
|