| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 24 日 星期五  |
| 生日快樂 |
|
今日健哥生日----講番聲 生日快樂 先 -v-
今日1點幾cm打黎問我去唔去圖書館...咁梗係去啦..-3- 之後帶埋本書比佢還...一邊睇一邊揀...坐坐下...乜書都睇晒...有一本仲要睇左兩次tim - - 之後再去睇下有乜書好睇lor...羅完之後番黎有梳化坐....正~~ 之後嬲wo -"- 我都知乜事ge...嗚嗚...睇多一陣佢就番屋企...我就肚痛 =3= 次次都係咁哥wo...頂黎頂去 =-= 又打人 不過佢冇力ge hehe...舒服...
|
| 刊登時間:2007-08-24 07:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 23 日 星期四  |
| 深夜 3:19 |
|
今日諗住話陪彬剪頭髮...點知自己1點起左身又訓番 =3= 訓到5點幾先起身 ... 失約 ...都係第1次----之後夜晚去左彬屋企坐...佢屋企人成日都打麻雀 ... 佢次次都win $ wo - - 真係有d羨慕...晏d去左揾黃梓健..之後打左一陣機就番屋企lu...番到去唔知幾點..@ cm佢唔應我ge -"- 唉...都知乜事...聽日23號啦...食野??? 我衣家都唔敢抱咁大期望...廢事失望...不過200蚊我都有留...如果真係唔去ge話... ok ge...i dont mind
|
| 刊登時間:2007-08-23 03:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 42 | »
|