| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 努力沒有結果 |
|
今朝測代數...唉!!尋晚溫咁耐都係廢ge~~好多都唔識...嗚嗚 個個都話唔識...顛gaa~~之後放學去揾完健哥 去羅中文...又唔得閒同你傾計仔啦 ~.~ 有冇嬲到丫??? 8妹
|
| 刊登時間:2007-10-12 11:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 溫習溫習... 辛苦 |
|
呢幾日都唔得閒打blog...因為實在太多野做...派左幾份卷...會計81 經濟76 三角60-"- 估唔到咁低...之後放學d人話出去溫習...本身都唔想去...因為冇得陪你傾計 ... then 諗諗下又好似唔多識...就跟埋佢...溫習岩岩先番咋...唉...d數超難...希望聽日ok啦...
|
| 刊登時間:2007-10-12 03:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 42 | »
|