| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 2007-09-30 |
|
尋晚眼訓冇打...衣家補番
尋日本身去睇戲...個8婆又唔去...so 直接去左睇in花...第一場有d悶...睇完行去近少少坐等第2場...佢帶左包餅...又話比人食...自己又係咁搶wo...then 問佢羅部電話睇下...又唔比...都知乜事啦... 之後未又係要比...哼 睇到d野啦...衰人...睇完去食m記...換左兩隻cute 公仔...haha...跟住就行番去...坐左一陣遊艇會...就送佢番屋企lu...之後我就同黃梓健佢地去飲一陣酒番屋企
|
| 刊登時間:2007-09-30 11:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
| 2007-09-27 |
|
好多日冇打blog...比人係咁罵 ~.~ 中秋哥晚諗住食飯飲酒...點知雞尾唔黎佢地又唔去...激死...之後同st.la食野...食完去青洲走左陣就番屋企...今朝遲左起身 ----- 晏就又要測英文...唔多識 不過有d課外題 合格掛 -"- 晏就放學去揾黃梓健...之後去左抽蛋蛋...哈哈...兩日都唔同ge...不過都唔係我最中2哥幾個...不過算啦...得番3個就一套lu...cm要測驗呢排冇得點揾佢lu...
|
| 刊登時間:2007-09-27 08:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 42 | »
|