| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 無無聊聊又一日... |
|
尋晚訓唔著3點幾online...見到佢上0..0 出奇...之後同佢傾左陣講左d野...心都痛晒~~~唉...傾到4點2off...佢又話打比我----又厄人...今朝又1點半先起身...晏少少彬上左黎打信長...佢係咁同我講""利""d野...好似好中2佢咁...唉...希望可以快d一齊啦...唔想好似我自己咁失敗...之後出左去打機...等佢打黎..等丫等...都係冇..之後去左彬屋企坐左陣...出去食宵夜就番屋k lu...
|
| 刊登時間:2007-07-31 01:17 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 29 日 星期日  |
| 2007-07-29 |
|
今日1點半先起身-"- 做左懶訓豬...可能尋晚同健哥佢地打左陣信長....今日丫雯去旅行...悶屎~~番到屋企都唔知做乜好...中午同鄭富彬食野..打左陣機就去左我度...唉...日日都係咁...真係唔死都唔得la...本字典唔知幾時還番比佢好 @.@?
|
| 刊登時間:2007-07-29 06:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 42 | »
|