| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 1 日 星期日  |
真係...大失儀態丫  |
|
尋晚去唱k...(-"-) 本來都幾好ge~點知冇啦啦唔知發左咩顛...記起一d野.,,同黎國堅佢地係咁飲---飲過龍都唔知...訓左又唔知...點知走哥陣訓左係街...唉...失戀令人真係辛苦丫 係咁嘔 番屋企都要fd陪我先番到... 唔得啦...下次都係醒dd..唔開心都係唔飲酒lu~~揾其他野整下...最多未痛 唔會咁 -3-
|
| 刊登時間:2007-07-01 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
好采有班fd;.  |
|
今日早D打日記..因為今晚以前初三個FD 幫我搞唱K-----好多謝你哦 >''<
今朝晨咁早比林子健曹醒左..因為要去黃梓健畢業禮...雞咁腳咁趕去...去到點知佢都未搞掂= = 早知未咁趕啦!!跟住入到勞校門口...本身諗住去到GALA..冇啦啦係門口見到"豉椒霞" 佢乜都冇講...就唔比我地入 嗚...超嬲丫~\''/ 唉...之後冇野做就去左食野.,.叫左個咖哩雞薯仔面 - - 發佢個瘟...諗住13蚊 平平地未試下LOR...點知唔好食GE- -晒我銀兩...AND THEN 林子健黎左我屋企打機...本身諗住去BBQ..橫風橫雨...真係唔好意思/="=應成左又唔去...諗住去下高一丙BBQ 都唔得...真係【天意弄人】
|
| 刊登時間:2007-06-30 03:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|