| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| ||悶悶悶~! |
|
唉...尋晚同丫妹整閃字~ 整到5點幾先訓得 陰公 >..< 尋日又發左個夢wo ~ 哈哈 都幾舒服 唔似前幾日哥d咁...
今日又係屋企上網== 悶屎人~ 之後小偷健上左黎 係咁食我d野~ 頂佢唔順 and then 同林子健打信長 --- 唉...用d唔識用ge人都win佢... 因為我太勁je hoho 晏少少出街! 熱死人 都未出到去就成身汗~! 聽日我諗都係 12點先起身ga la..準時..因為要睇黃飛鴻
|
| 刊登時間:2007-06-25 11:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
| 無聊;'* |
|
尋晚無無聊聊同d fd去左飲酒-3- 唔開心未飲下lor---
今朝9點度起左身,同丫耀傾傾下計傾到2點=""= 之後同佢玩信長...嘩,佢都幾勁...其實未同我差唔多. = =v 之後冇野做去左打機....去之前打左個電話. 有人聽wo~唔知係唔係佢黎呢? 唉...打10場都輸比小偷健. 無啦啦我老豆剪埋頭髮= = 黎揾我...hehe 梗係問佢羅$$ 用啦...諗住羅20蚊 佢比左成舊我 , .... 意外收獲. 今晚又去左打機- 唉...就黎番學啦.要做好d...比佢睇 ----希望佢KNOW啦!!!
|
| 刊登時間:2007-06-24 11:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|