| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 好耐無去lu~~ |
|
haha..無無聊聊又要番學啦 __番大陸都番左好多日
but係甘心情願番ge ."'因為某d原因 所以都無得怨
呢個hoilday吾係打機 ..番大陸.. 去街..就係訓教 .
都冇做過d野去充實自己ge .?! 咁就浪費左1個大好假期
雖然話就係咁話je ..其實都係自己懶 !
哈哈 *無打好耐日記 ..呢排又打番 ..__
感覺吾錯丫 ..ha.--- 聽日放假 唸住去... . .. END
|
| 刊登時間:2008-02-15 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
| 怕怕!. |
|
今日去左買鞋,,
買完鞋番屋k 跟住打比8妹 .
點知傾傾下8妹cut我線 .__我又吾敢打番比佢 =~="
|
| 刊登時間:2008-02-06 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 42 | »
|