| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 28 日 星期四  |
| #努力 |
|
又要番大陸啦 ,, 已經無番好多日學了!!'
其實都無心機讀架啦 ,, 有興趣戈D科就好高分 .
無興趣 D科就跌落谷底 都吾係辦法 ~
讀埋今年吾讀LU .. 出黎搵下野做咁LOR. 可能呱!!仲未決定
到時 再進修下咁呱** 我讀得吾好吾緊要 ,,
最緊要係8妹讀得好 !!..支持你丫!!/考試加油!
雖然係大6 .但係都會幫你加油架 ____!! end
|
| 刊登時間:2008-02-28 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 26 日 星期二  |
| "承諾 |
|
哈哈!今日打左你先啦 "'
呢排同8妹無乜傾電話 自從戈日開始 .,
有時同佢傾電話 都---我無乜話題 差吾多全部都係佢講ge
其實 .........*
知道呢排8妹好多驗要測 好辛苦 ..,,所以都少左打比佢
費事阻住佢溫習嘛 1陣又鬧人 ><"
見佢咁勤力 自己就 ... .唉
等佢考埋呢個試先 同佢去食pizza啦 !!知冇?!haha
我知你知gala.. ...ka!
8妹成日都同我玩心理測驗 志在玩 不認真!!.
所以占出黎戈d都係睇下好 ..吾好當佢係真 ,,有時都吾一樣ge
無奈 = =" end.
|
| 刊登時間:2008-02-26 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 42 | »
|