|
溫書,,,
今日,,8點幾就起左身,,
超急牙..我都唔明,,我明明冇飲度水..點解會急咁多次嫁..='''=
好掛住部琴牙..= =|||
頭先上左去Qq個日記..先知佢以後都唔會再打日記..T/\T
雖然佢叫我地唔好問佢點解..不過我真係好想知牙..'''''
今日..莊的要入CAMP..真係有家庭溫暖牙..
XDD,,我好似生[[非知]],,好痛牙...>v<
隻腳又痛喎..都貼哂膠布嫁啦..仲咁痛嘅..>3<
今日盧君好早起身啵,,佢日日都係咁早嫁,,係我唔知za,,
睇緊電視..等陣要溫書啦..加油牙..
瑋打離..叫我踩單車,,我本來去嫁..跟住又唔想去,,,= ''' =
隻腳痛..又想溫書..又冇哂d推動力..
之後,,我就溫書......._______-
又做下d w.s咁..今個假好唔得閒牙..
班會又好似要攪BBQ..我地自己又攪..咁咪要B兩次,,= ''' =
我好想睇戲牙..真係,,冰河世紀2..好正牙..人魚朵朵都係,,>V<
我冇咁多錢啵..BBQ都要錢啦..
SO我要考好D..叫牙媽俾錢..>-<好奸牙..
|