溫書..
7點幾就起左身啦,,唉,,-[俾細佬叫醒]- 叫我起身..就係為左睇碟,,= =]] -[情X大聖]-之前冇睇到,,, 都幾好彩睇,, 陽光普照.. 同FD去左溫書,, 本來去左圖書館..點知佢地話唔得係度溫書,, 走左去d鄧度坐,, 好多人望住哂,,好於皮牙.. so去左M記溫..莊的買左個餐,, 我地就係咁溫...瑋幫我溫..係咁背,,背背,, 唉..資質太差..唔得.. 依家都唔多記得LU.. 我要考好D牙..
7點幾就起左身啦,,唉,,-[俾細佬叫醒]-
叫我起身..就係為左睇碟,,= =]]
-[情X大聖]-之前冇睇到,,,
都幾好彩睇,,
陽光普照..
同FD去左溫書,,
本來去左圖書館..點知佢地話唔得係度溫書,,
走左去d鄧度坐,,
好多人望住哂,,好於皮牙..
so去左M記溫..莊的買左個餐,,
我地就係咁溫...瑋幫我溫..係咁背,,背背,,
唉..資質太差..唔得..
依家都唔多記得LU..
我要考好D牙..
寫之時間︰2006-04-02 12:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]