|
多嘴,,,= ='''
對不起,,,留不住的___你...]]**
今日上中文堂果時,,
miss葉冇啦啦喊牙,,
攪到我都想喊,,
原來miss葉果日(唔記得邊日= ='')俾白車送左去醫院牙..
好慘牙..最衰何潤x啦..話架白車係離車miss葉嘅..點知真係開口中,,,
攪到miss唔開心..
又攪到我地勁驚喎,,不過跟住又冇咩事..=3=
luch..買左correction pen,,,好貴a..15蚊,,我冇錢啦...傷..!!
還埋書..驚再要罰錢..
放學..[[共創]]..好好玩..哈哈..
我仲攞左圖圖佢簽名牙..kaka,,
見到王雨x..係咁同何心悅傾電話..= ='''
!!!我地又係咁昆條[[靚]]仔~~!!!
|