|
壞機..
一起身,,聽到a媽你咁鬧我...
先知原來我整hand左部洗衣機..= ='''
為左挽救番我嘅錯,,
唯有,,幫佢掃地啦...
又話要搵人上離整,,,煩..
好似好貴咁..死,,唔好叫我俾錢,,
咁住玩電腦..玩玩下,,食飯,,
食食下..a爸冇啦啦問我..田北辰係做咩嫁,,
我又唔知答左佢d咩..總之就係白痴嫁啦..
跟住就係咁俾佢鬧鬧鬧...
妹係咁笑我..賤格..= =''
咁我咪問番佢教統局局長係邊個囉,,
佢話..[[呢d咁簡單嘅問題..我唔想答..]](其實佢唔識就真啦..)
跟住佢細細聲問我[[係邊個a..??]]
我就哽係講個錯嫁俾佢啦..[[係曾陰培a..]]
點知佢真係飯到咁同a媽講左,,哈~~笑死我,,
又俾a媽鬧..跟住唔知點解妹佢又話係[[李英愛]]好87牙....
話我地讀咩書a..讀書讀到你地咁..唔好讀好過啦..
唉..佢仲想打我地tim嫁...
死啦,,如果學校真係唔俾我戴呢隻眼鏡,,咁點算a..."??
真係要再配過咩>>>??
|