|
唔記得還書,,,**死死死..
今日,,自己識得起身喎,,
搭車果陣,,見到aG同瑋..
我都唔明點解見到我就係遲到呢~??!!
當我見到佢地咀喪嘅神情..我都唔知點好..唉..
跟住a鍾扼瑋話罐菠蘿唔岩..攪到瑋好驚..仲當住成車人係咁叫我個名,,
好想逃避,,不過唔得..唉..好於..
早會..好驚miss郭行埋離同我講話我副眼鏡唔得..要扣分..
好采佢都冇行過離..平安無事,,0000_____-
上堂都係悶,,唔講,,
不過english..默書..我好有信心嫁..不過都係得57分,,
死死..要改好多,,又要簽名..
luch,,瑋佢整左菠蘿雞..
不過佢地食完唔記得攞走個盒,,唉..
放學lu..去左還書..罰6蚊a,,,遲還兩日..唉..
跟住..又醒起漫畫個度又遲還,,
5蛟a,,大佬..d錢真係洗得快,,唉,,
陪瑋佢去搵番個盒..
搵離搵去都搵唔到,,瑋佢好唔開心..
話驚俾佢a媽鬧,,咁又係..
我都驚啦..
聽日ELA要QUIZ..死,,溫書先,,,
|