|
english..
今日好不幸地見到aG..(係架車度)..
番到學校,,,又要早會..煩..
死啦..今次連MISS葉都話我副眼鏡唔得啦..
連佢都睇到..我諗冇咩人會睇唔到囉..
跟住都係上堂..勁想訓a>>..
第一堂就咁啦..zzzzzz
luch果陣,,買左個盒..= =''超大的..仲話要攞離放果幾粒puzzle..
唉..不過超cute>.<..放學去左english唔知咩咩咩..??
係度玩遊戲..我係紅組..組員有,,黃樂莛,,8號仔,,陳文琪,,跟住果d唔記得..= =]]]
都唔知玩咩嘅..完全唔明..開頭我仲以為係玩過三關..點知話咩好似係玩圍棋咁喎,,,
???唔明,,??
佢問我地問題..我地要答...
我同陳文琪都唔明佢講咩..??
唯有係咁傾偈,,又話出去踩佢場,,擦哂出邊d野,,
畫番個過三關..我地去玩..
最尾,,我地都係輸左..好唔抵a>.<輸一分,,
跟住..我地同莛莛去左圖書館..
去左勁耐a,,又搵左d書勁耐喎,,,7點鐘先走..
走果時,,仲要俾部機咇我,,
好於皮a...
好驚番到屋企俾a媽鬧..
唔知點解佢冇咩點鬧喎,,
可能佢真係信我講野啦 ...kakaka,,,
|