|
番學..
好無奈囉..唔知點解..= =]]
早會..好q悶..= =]]
知道左xxx同xxx拍拖之後..唔知點咁..(唔係妒忌牙啦)..
係唔敢相信牙..個個都好驚訝,,-口-
上去..唔知做左d咩..好憎依家個位..>0<
個個都攪我d野..-_-
牙!!李天x剪左頭..都幾..______
李健x係咁整佢果頭..好衰,,= =]]
我前,後,左,右,,仲有右下..都係死粉皮..
今日都唔知攪咩,,上上下堂..停電..我讀左咁多年書..都未試過d咁嘅事..好無奈..= =]]
仲要係冇啦啦上上下堂又有番電..令我諗起左[[功夫]]..
1,3,5停水,,2,4,6間歇性供水..
停左好多次..唔好話我話佢啦..方死唔係佢冇交電費咩..= =]]都話學校窮嫁啦,,
Lunch..<-- 我發現原來我一直串錯左個字,,
食左好少野..冇錢啦..媽琴日俾我果張100蚊..得番10蚊..= =]]
午會..宣佈啦..得獎名單..當講到F.1邊班有進步的時候..
有1A,,1B,,1D,,1E..得我地班冇..好於皮a..
上PE..好玩a,,跳繩..
考試嫁,,我跳30秒...同埋雙人唔知咩咩..?!(同倫x兒一齊)
好驚a,,計時講開始果時..好驚激繩..(激繩要重數)..
不過好順利,,冇事..跳左92下..好開心..
女班長嘅3分鐘跳左406下..勁牙..
x繩都係女班長..有26下..都勁啦..好過我唔識跳..
雙人果個啦..要入繩嫁,,我同兒都希激繩= =]]]
好似的58下za...
最尾,,aG同X雅思,,跳雙人都唔知咩咩..都係要入繩..好勁牙佢地..
哈哈,,,我地第7組最後以6百幾下..WIN左..
好開心啦我地,,
放學..我地去左元朗廣場..
買左隻錶,,49,99
番到去,,陳文X佢地話上面課室好激喎..
睇鬼片..= =]]
翟嘉X竟然驚喎..仲要俾佢懗左2次先好笑,,
仲有a,,陳烈x..攞我個公仔,,dom離dom去,,玩離玩去,,仲要dom埋落垃圾筒..聽日先同佢計..
|