|
又放假啦,,
星期四就考試啦..
驚牙..冇溫書,,= =]]
第一日就考IS..最差的,,
今日派番張測驗卷,,,得48/60分za..
上堂係悶嫁啦..so都冇咩講..
PT.. 說話..搵左幾個人出去..都講得幾好,,
好采冇我份za..我都未諗到個故事,,
差唔多完果時,,miss話..仲有時間..搵多個人啦咁..
何潤x佢地係咁叫36,,36,,
懗死我a..不過冇事,,叫左何潤x..我就笑番佢..抵死..kaka,,
上muisc..吹笛,,好悶,,= =]]
要默番d sofa name出離..我鬼識咩..
係咁老作,,冇計啦..
lunch..瑋冇出到去食,,留番係學校練笛,,
玲買俾佢食,,等左好耐..瑋唔夠時間食,,
都係上堂___________________________=/\=
放學,,就番屋企,,我乖左啵,,
趕住番屋企睇電視..
星河滿月牙..好睇a..
盧君喊喎..好似係嬲左波波,,
咁波波佢又真係咩左d嘅..
|