|
調位..
今日..5點幾起,,人有三急,,kaka,,
見到細佬棟係廁所度..我咪扮鬼囉..點知佢一d都唔驚..
仲要問我邊位a..= =]]
原來佢留鼻血牙,,-0-
勁多血囉..對我離講..
攪攪下..攪到6點先至訓..哈..-0-
不過,,又訓唔著啵..
睇住個鐘係咁嗒嗒嗒..
最尾得番兩個字,,先訓著左..唉..
超眼訓牙..今日,,
本來話今日玩遊戲嫁..
點知miss嬲左我地..唔玩..仲好火咁dom哂d紙仔..
上CP..俾MISS怒啤,,
都知咩事嫁啦,,,
點知佢話[你地班有某d女同學..係上次走火警果陣係度叫哂救命牙..又點點點牙..]
我心想..一定唔係我啦..
我記得我上次淨係跑姐(唔跑唔似走火警的),,都冇叫,,哈哈,,
點知係我..慘..
跟住佢又話同我地大規模調位,,
都估到有我份的啦..
不過我死都估唔到我會調左去同林煒軒坐囉..
仲諗住同佢講88..(聽日調位),,唉..點知..問佢字點打..佢又唔講,,衰到死,,
又話調位嘅,,點知就淨係調左我地3個..我啦,,盧仔啦..仲有波波囉..
lunch,,我地666上左去AD室..
傾野..好正牙..講到個CAMP..
唔得,,我要考好D..我要攞到果50蚊,,
大家唔好同我掙牙啦..哈..哈..50蚊..我離啦..
跟住去[[共創]]..好好玩牙..
我唔知點解俾人簡左做..[[最唔知咩咩人]]
SO..有野送..Kakaka..
好靚的..書籤磁石,,好今日開始..我..要..溫..書..啦..
放學同玲一齊行..
見到個警察,,(交通部的)懗死牙...仲以為咩事,,
點知佢離問我寶屏樓係邊?!= =']''''
|