|
借盒..
今朝出門口果陣..
a鍾冇啦啦打電話離..問我借盒..
佢果3個盒都唔見左..= =]]]
上到車..又見到佢地..
今日冇簽到名a<,日日都係嫁啦..
好趕咁..冒簽,,過關..>//<
luch time..***********
食左野之後..上去課室..
嘩,,勁少人囉,,,d人上哂去洗碗..= =]]]
見到翟嘉X,,同陳文X..係度玩..好好笑...
跟住唔知點解..翟嘉X..俾王X賢鬧賤人..
笑死我..王X賢就好嬲咁走左..
翟嘉X就係咁扮王X賢頭先個動作..笑死..
佢唔單止賤,,仲好八婆,,哈..
跟住..翟嘉X又俾人話佢同繆婉芝奸夫[[飲]]婦..
陳X科搶左我個袋..其實應該話鄧海X攞左去..真係好一對狗男女...
咁我咪攞番陳X科個袋..仲要擺左係女廁門口...哈哈哈..
死..俾風紀見到(翟嘉個家姐)..不過佢冇鬧我..仲要笑..
攪到陳X科,,好無奈...= =]]]
牙..我記得林煒x佢講左句,,
我溝左咁多年女...都冇一次成功過...
笑死我..佢都有女溝,,係真唔係牙..
AD..我地要畫運動員,,
我畫左跳水中的運動員..
淨係著左條底底..但就有2條孖邊..
仲有8個腹幾,,
樂問我係男定女..
我話係女..
佢問我點解冇戴Bra<,,
我先醒起,,女仔要著上身,,= =]]]
落大雨a..冇帯遮a..= =]]]]
咁咪去左電腦室囉,,
蕭+2作左首歌俾8號仔..
我都有份作嫁..哈哈..
上去校網個論壇度睇下啦..
|