|
睇書睇上隱!!~~
今朝好早起身,,8:30..
一起身就係咁睇書..[[地圖]]..衛斯理嘅,,
勁好睇牙..係咁睇係咁睇..
盧君佢地本身話去行元朗嫁..不過成日去,,都冇咩好行啦..
同埋我又勁想睇哂本書佢喎,,
攪到我唔想去..咪冇去度囉,,
點幾鐘就睇哂lu..勁淨a,,,又有d恐怖..
跟住又睇第2本..[[探險]]..睇左好耐都唔知佢想講d咩..
又唔明喎..本身a媽話今日去配眼鏡嫁..點知佢又話眼訓,,就訓左,,= ='''
不過我都唔想去..我想同同學去..
____________________________________________
因為細妹佢講錯左d野,,
我就話[[x你老母..]]..
攪到又俾a媽鬧,,之前都係咁,,俾a媽一隻鞋飛過離..我都冇避過..
因為我覺得避開係好於皮嫁,,
兩次都係咁..我咪鬧番佢囉...[[點解細佬講得我唔得a,,]]]
佢就話[[你係女仔離嫁..講埋d咁嘅野,,醜唔醜d a.. ]]
明係幫細佬啦..講到為我好咁..
_____________________________--
我放棄左睇[[探險]]太悶啦..
改睇[[屍變]]..
勁恐怖囉,,真係,,'睇睇下,,唔睇啦,,,
果陣係夜晚,,so唔睇住..細佬又想睇..
佢睇左幾行之後話,,[[一d都唔恐怖嘅..你唔係咁都驚a..]]
佢睇左幾行就係度話我,,唉..
跟住訓覺..開頭都好驚嫁..訓訓下..又熱喎,,
我成晚都冇咩訓過,,
唔知點解佢地(我細妹&細佬)郩都唔郩下..
攪到我鬼死咁驚..
之後..又聽到廁所有水聲..以為a媽出左離..
點知又冇人喎..
唔跳係我嘅幻覺定d咩,,
唉,,~~~~
|