2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天

  情人節a..

           

                                                 

祝大家情人節快樂...

今年..破紀錄a..

竟然會有人送朱古力俾我..講到我好似年年冇人送咁,,,= =''

諗住今日會好開心啦...

點知,,相反...= =''

ELA..唔記得帯file..

好采有人肯俾我za...

but我俾人屈..何俊佢竟然屈我攞左佢個file..

大佬a..我同佢35識7..連佢咩班都未知..

點攞佢個file a...講大話都諗個好d嫁啦,,真係..

luch..又遲左去罰企..俾人鬧囉,,

仲有一個星期就唔洗再罰啦..開心...

上堂..異常地悶..= =''

放學啦..我地book左DT室..諗住去整Logo,,,

見到axx欣送朱古力俾amomo,,

好貴嫁..又靚喎,,係人都想要啦..

但mo佢竟然唔要..仲pa番俾佢tim  a...

真係慘a..又於喎...唉..

落到去...問Mr  梁,,見唔見Mr曾,,佢話佢冇番,,搵第2個老師..

咁月巴就話,,我地對住個咪講,,最靚仔嘅老師出離,,

講....講....講..

點知..我唔知點解真係走左去講...

我仲要唔覺得自己有錯,,企係度等..

點知,,見到佢地(月巴&aG)慌失失咁走左去...

我先識驚za..走左入DT室...

跟住出番離..見到佢地俾人鬧緊..

我咪出去認係我做嫁囉...

之後..你咁俾佢鬧...

講講講講講...鬧鬧鬧鬧鬧....

冇啦啦電話係度震..

赫死,,,

跟住仲要俾蔡生見到...

又當住咁多人面前問我咩名咩班...

我直覺話俾我知,,佢係特登扮聽唔到嫁= =''

仲要我講大聲d..

我講完,,都算啦..

佢仲要大大聲咁講多次我個名,,

極大聲a,,,方死人唔知我叫咩名咁..

成條走朗都知啦..

個個老師行過都話..哦,,,原來係你,,

勁於皮a,,,

唉..最尾扣左兩分..

得番97分za,,

好采冇喊za...都冇打俾家長,,,

 

 

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-02-14 07:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰