|
紅雨牙..
琴晚..細佬5肯溫書,,係到喊..
哽係俾牙媽鬧啦..
點知攪到牙爸同牙媽哎交..='''=
細佬仲要一d後悔都冇..賤格..>-<'''
今日出門口果陣時..都冇落雨..好好天啵..
點知番到學校,,落勁大雨牙..-'''-
一路落,,就一路行雷..好大聲..不過我鍾意呢種fEeL..正正..>V<''
不過蔡RaIN''RAIn就好驚啦,,係到哎牙..好攪笑..''
李健樂''就係到扮驚,,又學人哎..不過哎得好得意,,好好笑..>Q<''
{CPx2..要介紹個網牙..好驚..
以為5到我啦..點知就飛左好多人..到我,,='''=
出到去,,隻手又係度{震]-攪到打錯字..=''=
MIsS話冇時間..叫我講快D..
我就講到好快..都冇咩點講到野..嘅='''=
上上下CP..副校開咪宣佈,,紅雨牙..
佢話走得喎..放luNCH,,5洗再番離''
我同波開心到拍埋手..好驚俾MIsS見到..
不過5知點解佢今次見到,,都冇鬧..
可能佢嘅心情都好似我咁啦..哈
諗住去玩架,,不過1個2個都話番屋企..
咁冇理由得我同LInG}2個人去架mA..
1D都5想番屋企囉..
去左Ok..食左包,,換左個mAy..
就番左屋企..唉..好悶,,
不過5想出啦..
|