| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
茵.... 於 2005-12-22 09:38 PM 發表:
|
網主回覆
你之前吾係同佢講"話有個中四既人鐘意佢咩"???? Posted at 2005-12-24 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JOEJOE 於 2005-12-21 09:53 PM 發表:
你果組冇人講野咩
唔緊要la 下次努力囉{希望下次唔好同佢地一組la}
|
網主回覆
我個組吾係冇人講野呀......我係吾知講咩仙冇講咋.......>__<我都吾想同佢地一組..... Posted at 2005-12-21 10:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
A蚊 於 2005-12-21 09:39 PM 發表:
|
網主回覆
thx你支持我......... Posted at 2005-12-21 10:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丫琪** 於 2005-12-21 08:38 PM 發表:
嗨嗨*我第一次黎丫..開心ma*??!
知吾知我係邊個呢*??
我個日記丫..**你都多d上去丫*^^"
吾講住喇..下次再黎過喇..*
拜拜**
|
網主回覆
hi hi.....開心呀........我得閒就上黎你個日記la........記住多d上黎呀..... Posted at 2005-12-21 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
茵.... 於 2005-12-21 07:45 PM 發表:
|
網主回覆
梗係吾係la....你仲令過我la.......都吾知係未你之前同佢講左.......依家佢係咁望住我.... Posted at 2005-12-21 11:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|