| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
TODAY IS:2006 年 6 月 20 日 星期二  | |
| 發呆﹏* |
今日成日都係屋企唔知做咩啦....成11:30仙起身丫....覺得自己好懶懶tim..><
之後開左電腦,,,同曉燕打左陣機啦...都冇野好做....我同佢都唔想溫書書丫
ma,,,我叫佢過黎陪我,佢又唔過黎..>.<"" 飯又冇得食...屋企又冇水
仲未食野架我...慘慘..唔食咪唔食囉....冇野好做丫...

|
刊登時間 ︰2006-06-20 03:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
A2345 於 2006-06-21 09:27 PM 發表:
|
網主回覆
叻叻豬﹏* Posted at 2006-06-21 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈@@
第一次黎笨希個日記留言@_@"
不過你不嬲都咁懶架啦@@
你又係果句@@
又係病唔死...餓唔死= =同嵐一樣
|
網主回覆
事實黎架ma.....
真係餓唔死喎....
我唔懶架 Posted at 2006-06-21 10:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
A2345 於 2006-06-20 09:00 PM 發表:
|
網主回覆
冇人叫我....
我自己要 丫....呵呵
玩征服囉 Posted at 2006-06-20 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
〞阿萍∼* 於 2006-06-20 06:23 PM 發表:
|
網主回覆
唔想出丫MA.....都餓唔死架啦...... Posted at 2006-06-20 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|