bB希既日記板丫﹏*

Hei1990
暱稱: Kathy
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
出街街﹏*
整砵仔糕丫......*
悶悶中....
發呆﹏*
父親節丫﹏*>3<...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
iRiS日記板板
六姨丈相集
阿wai日記丫....
茵既日記
詩意日記板子﹏*
論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 295
今日人氣: 4
累積人氣: 5345
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

TODAY IS:2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天
出街街﹏*

今日9點幾戈時醒左啦,,跟著就sd訊息比佢,,問佢"做咩唔叫我起身啦"原來佢

都係戈時仙起身咋...本來我地10點幾出去既...但係曉燕頭痛丫ma..

咁就遲d仙出啦...咁我就打陣機仙啦...到左11:30戈時...我地就

出去啦.....我,,平,,嵐就去左曉燕屋企樓下等佢..巧巧熱熱丫

之後就坐車車出葵芳啦....我同曉燕就去左搵佢姑姐仙

佢要拎叔條鎖匙丫ma....所以就陪左佢啦..而嵐,平

就去左戈度仙...佢地行住啦~~之後我地就

去左搵佢...佢地2個都冇帶電話....都搵

唔到佢地....我地邊行邊搵啦...我同燕

搵左好耐仙搵到丫..>.<""之後我同

曉燕自己係度行啦...我地睇中左

隻鞋鞋丫..咁就買左啦..諗住今

日出黎買袋袋架..但係睇唔岩.

=.="""   返左市中心諗住

買書書啦...成日係屋企唔知

做咩..但係冇新書書喎..

咁就去左新墟啦...睇中左

個袋袋啦...我同曉燕都

有買啦....>3<  我同佢

d野好多都一樣架..買完..

就陪左佢搵佢媽媽...

就一齊返屋企lu....

 

 

  2006-06-24 07:43 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Hei1990 的日誌)


神秘人 於 2006-10-31 11:05 PM 發表:
我想問你係到等待d咩呢?
算啦!等待咩都好
等待未必有收穫嫁
不如做返d有貢獻ge野出黎啦!
sor 語氣重左d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lan33442000 於 2006-07-05 01:53 AM 發表:
頭先搵我個電話個陣唔該晒....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A2345 於 2006-06-25 01:33 PM 發表:
睇中左隻鞋鞋....?
你地每人買一隻..?感情真係好呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點會買一隻丫........
係一對丫.........
梗係啦
Posted at 2006-06-25 03:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]