| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
TODAY IS:2006 年 6 月 23 日 星期五  | |
| 整砵仔糕丫......* |
今日係最後一日既考試啦...呵x2﹏*今日考a.maths丫...都ok既.....放左之後..
我,,曉燕,,小嵐嵐,,平平...就去左惠康買野啦....我同曉燕諗住整砵仔
糕丫ma....哈22~~~之後同佢就返左我屋企整啦....返到去玩陣電
腦啦...之後整野比佢食....食完之後坐左一陣..就開始整啦
好好玩丫....整既途中,,,d野彈哂係我個身到啦...仲要比曉
燕笑我喎....激死人啦...之後我打左陣機啦...>3<
過多一陣,,佢就走左lu........今日都整得
好開心丫...

|
刊登時間 ︰2006-06-23 06:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
A2345 於 2006-06-23 06:54 PM 發表:
|
網主回覆
係丫係丫.........
咩咁q丫!? Posted at 2006-06-23 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|