| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
TODAY IS:2005 年 12 月 24 日 星期六  | |
| 開心呀.......^^ |
今日我8:30起左身......之後就同ar joe,a蚊,肥揚,曉燕佢地去新墟個面還番個"棋"袋.......還完之後就去唱k lu.....佢唱左好多歌比我聽呀......^^我地唱到好似三點幾就走lu.......我地要比返48蚊呀....佢幫我比埋呀.....哈哈!!
之後就去左吉島影貼紙相lu...有機會既話比你地睇呀!!
影完之後,我地就行路返屋企lu...
希望大家玩得開開心心LA....
好掛住你呀.......

|
刊登時間 ︰2005-12-24 09:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
茵.... 於 2005-12-25 10:45 AM 發表:
|
網主回覆
我記得既話咪比你睇.......^^ Posted at 2005-12-25 01:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|