| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
A蚊 於 2006-01-04 10:08 PM 發表:
雖然係返咗學揸,不過你都唔可以心散呀!
中、英、數哥哥教到你,不過其他我就幫你唔到啦!
哥哥A蚊
|
網主回覆
我吾會心散GA.......努力呀......... Posted at 2006-01-05 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JOEJOE 於 2006-01-04 09:48 PM 發表:
努力d溫書呀......唉,我唔記得左a-math啲方式呀考試死la........唉...算數@@
我都要努力la---->唔識a-math同math所以係e兩樣要努力啲 好la好la打到e到la^^ 努力!努力!
|
網主回覆
吾記得呀.吾緊要LA..........依家溫返咪得LO........我都吾係好識呀.......吾識我地一齊搵肥揚教呀.........^^我支持你呀.... Posted at 2006-01-05 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|