| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
娉婷 於 2006-01-05 09:44 PM 發表:
喊係柔既
打檯係剛既
要剛柔兼備,先可以將d"唔開心"嘔哂出黎
我教左你啦
你同o個d唔俾你喊既人講番我講既野啦
人地叫你唔喊就唔喊......我同你講左咁耐先勸得掂你唔好玩"自x"..............= =
|
網主回覆
ok la........多謝你教我仙.......吾該你勸得掂我呀..... Posted at 2006-01-05 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
娉婷 於 2006-01-05 08:39 PM 發表:
邊個唔俾你喊呀,都話喊係發洩,唔開心既野可能人地體會唔到,安慰唔到你,喊左出黎
係真係舒服好多架!對你又好,對你身邊既人都好!
你錯啦!!!!!!無論係親情,友情,定係愛情,都可以一生一世,唔係,係生生世世!!!!
在乎你有冇珍惜!有冇努力!你話無一生一世,會令你身邊既好朋友同joe都好難過架,既然你已經打定輸數,咁就唔會去用心維繫每一段情,咁就冇好朋友架啦
就算我同好朋友分隔二地讀書,但係我地都係生生世世既好朋友!!!!
|
網主回覆
你都講得岩既........咁我希望親情,友情,定係愛情,都可以一生一世la..........我講左邊個比你聽.......你都吾識ga la...........吾喊呀......我未打抬lo.......joe又吾比wor........都吾知我可以點呀......娉婷教下我la........希望我同你永遠都係好朋友la.......... Posted at 2006-01-05 08:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JoeJoe 於 2006-01-05 08:17 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2006-01-05 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
娉婷 於 2006-01-05 08:11 PM 發表:
唔開心咪喊出黎囉,喊左出黎舒服好多架
不過開開心心呢家野有時都要自己爭取,攤大手板係唔會有
"不要離我太遠"......說過很多遍,想過很多遍......最終還是要分開......沒法子
也許,要做到心相連,要做到友誼永固,便要受到空間與時間的考驗......
緊記你答應過我什麼!!!
|
網主回覆
我都想喊呀.......不過有d人吾比我喊呢......>_<我都知愛情依d野係吾可以1314 ge......吾係我地話事ga.........我會記住答應過你d咩ga....... Posted at 2006-01-05 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
肥揚 於 2006-01-05 07:51 PM 發表:
你話唔想煩住人算點先@@我地咁支持你...唔開心就等我地一齊幫你解決啦...有a蚊呢個解煩專家係到....今日我都比佢感化完...放心...其實我成績得一兩科高過你嫁咋...
|
網主回覆
唉.....當a蚊同我講完.我都會喊GA.......所以吾想搵佢呀......咁我搵你LA..... Posted at 2006-01-05 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
肥揚 於 2006-01-05 07:43 PM 發表:
放心啦.....唔開心可以搵我地講.....而且你成積都唔算太差....不過你有唔明既都可以問我....我識既一定教你...放心啦....希望你今次考試順利通過....加油呀
|
網主回覆
我D成積好差GA.......差過你呀.哈哈.......努力呀.....吾開心我會自己解決...吾想煩任何人 Posted at 2006-01-05 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|