bB希既日記板丫﹏*

Hei1990
暱稱: Kathy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出街街﹏*
整砵仔糕丫......*
悶悶中....
發呆﹏*
父親節丫﹏*>3<...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
iRiS日記板板
六姨丈相集
阿wai日記丫....
茵既日記
詩意日記板子﹏*
論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 295
今日人氣: 2
累積人氣: 5366
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

TODAY IS:2006 年 1 月 5 日  星期四   晴天
吾開心呀.......>_<

今日第一堂就派返A.MATHS份卷LA..........唉......吾合格呀.....得14芬咋.....考試都吾知點算呀........真係要溫返書LA.......如果吾係,就.......>_<仲有呀......中文之前測個份文言文得6.5芬,唉,科科都吾合格...鳴.....之後上個D堂都冇事發生LU.......到左放學,吾知點解好吾開心呀.......依幾日成日都係咁......吾開心個時,仲有D想喊TIM..... 希望日後D日子開開心心LA.......

  2006-01-05 07:21 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Hei1990 的日誌)


娉婷 於 2006-01-05 09:44 PM 發表:
喊係柔既
打檯係剛既
要剛柔兼備,先可以將d"唔開心"嘔哂出黎
我教左你啦
你同o個d唔俾你喊既人講番我講既野啦
人地叫你唔喊就唔喊......我同你講左咁耐先勸得掂你唔好玩"自x"..............= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok la........多謝你教我仙.......吾該你勸得掂我呀.....
Posted at 2006-01-05 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



娉婷 於 2006-01-05 08:39 PM 發表:
邊個唔俾你喊呀,都話喊係發洩,唔開心既野可能人地體會唔到,安慰唔到你,喊左出黎
係真係舒服好多架!對你又好,對你身邊既人都好!
 
你錯啦!!!!!!無論係親情,友情,定係愛情,都可以一生一世,唔係,係生生世世!!!!
在乎你有冇珍惜!有冇努力!你話無一生一世,會令你身邊既好朋友同joe都好難過架,既然你已經打定輸數,咁就唔會去用心維繫每一段情,咁就冇好朋友架啦
就算我同好朋友分隔二地讀書,但係我地都係生生世世既好朋友!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都講得岩既........咁我希望親情,友情,定係愛情,都可以一生一世la..........我講左邊個比你聽.......你都吾識ga la...........吾喊呀......我未打抬lo.......joe又吾比wor........都吾知我可以點呀......娉婷教下我la........希望我同你永遠都係好朋友la..........
Posted at 2006-01-05 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JoeJoe 於 2006-01-05 08:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-01-05 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



娉婷 於 2006-01-05 08:11 PM 發表:
唔開心咪喊出黎囉,喊左出黎舒服好多架
不過開開心心呢家野有時都要自己爭取,攤大手板係唔會有
 
"不要離我太遠"......說過很多遍,想過很多遍......最終還是要分開......沒法子
也許,要做到心相連,要做到友誼永固,便要受到空間與時間的考驗......
 
緊記你答應過我什麼!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想喊呀.......不過有d人吾比我喊呢......>_<我都知愛情依d野係吾可以1314 ge......吾係我地話事ga.........我會記住答應過你d咩ga.......
Posted at 2006-01-05 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥揚 於 2006-01-05 07:51 PM 發表:
你話唔想煩住人算點先@@我地咁支持你...唔開心就等我地一齊幫你解決啦...有a蚊呢個解煩專家係到....今日我都比佢感化完...放心...其實我成績得一兩科高過你嫁咋...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉.....當a蚊同我講完.我都會喊GA.......所以吾想搵佢呀......咁我搵你LA.....
Posted at 2006-01-05 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥揚 於 2006-01-05 07:43 PM 發表:
放心啦.....唔開心可以搵我地講.....而且你成積都唔算太差....不過你有唔明既都可以問我....我識既一定教你...放心啦....希望你今次考試順利通過....加油呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我D成積好差GA.......差過你呀.哈哈.......努力呀.....吾開心我會自己解決...吾想煩任何人
Posted at 2006-01-05 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]